Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Viitsid, pane teinekord kirja, mida kõike pidi tegema, et see tlr'i velg alla istutada. Tahaks enda omale ka sips jämedama velje alla pista tulevikus.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tolle ajastu kohta on üsna rahuldava kujuga saba. Kuna ennast ei häiri ja istuda on mõnus, siis niipea kärpida ei plaani
Selle velje kohapealt täpsustan siis kui saab kõik ilusti sobima. Hetkel on kuidagi niisama all et saaks liigutada
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Veits madal sai Täpsem protsessi kirjeldus tuleb hiljem...
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ja nüüd kogu protsess lähemalt....
kiige pikkus tõttu oli vaja ka pikemat ''torque arm''i, maakeeli siis seda varrast mis hoiab tagumist supporti paigal. Ei hakanud originaali pikendama, kuna võib veel vaja minna. Vaja oli nelikant toru ja 3mm materjali
sai pisut voolitud, puuritud, painutatud, keevitatud ja valmis ta oligi
Tuba soojaks ja värv selga...
Paar nädalat said rahus soojas ruumis kuivada ja sai hakata kokku laduma...
Enne maas ja kuivalt, et kas arvutused said õiged... Kusagil läks ikkagi midagi valesti, sest kui tagaratta võll 100nm kinni tõmmata, siis hakkas midagi vaba pöörlemist takistama. Peab järgmine kord lähemalt uurima, seega ei julge veel pukside mõõtusid avaldada
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nüüd on tagaots täiesti koos ja liigub vabalt, mingi kala oli keti liiga pingul olemsie ja piduri pealejäämisega. Nüüd võib mõõtusid avaldada....
Hammaka kandurilt sai maha treitud 5mm sealt kuhu hammakas istub ja samuti keskelt väljaulatuv osa kuhu tihend ja laager istuvad. Tihendit enam kasutada ei saa, peab lootma kinnisele laagrile
Supporti kinnituselt, väljapoolt 6mm maha, või siis no lameda osaga tasa
Ja kolm vajaminevat puksi. Kõik laagrid jäävad originaalid
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Jäi nüüd kahe silma vahele, kas sa treisid uue võlli, või vahetasid Tlr'i velje seest laagri ära? Kusagilt on nagu meelde jäänud, et bandiidil ja tlr'il on võllid erineva jämedusega.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Võll jäi banditi oma 20mm. Tlr'i võll on 32mm. Veljele jäid originaalmõõdus laagrid sisse. Puksid lähevad nö otsapidi võlli ja laagri vahele, ükski laager ei istu otse võlli peal
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kuna ise hiljuti värvisin enda ratta tagakiiget, siis küsimus: mis värvi kasutasid?
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik [emoji846]
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kõige lihtsam, odavam ja kestvam variant on ilmselgelt laagrid välja, lahusega puhtaks ja pulbrisse.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Põhja Siil kirjutas:Kuna ise hiljuti värvisin enda ratta tagakiiget, siis küsimus: mis värvi kasutasid?
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik [emoji846]
Mina nt värvisin enda ratta tagakiige tavalise mustaga ja peale 2-komponent lakk. Mõlemad siis spray purgist. Jääb tugevam kui pulber, kuna pulbervärvi miinuseks on see, et kui kivi saab siis reeglina värv läheb tükina kohe lahti. Vb aitaks pulbri puhul siis see, et kui laseks pinna korralikult karedaks enne liivaga.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ma katsetasin aerosoolis hammerite. Katab ilusti ja läigib ka, aga üsna nõrguke tundub. Tükid sai lihtsalt 300 paberiga enne karedaks tehtud, velg käis klaaskuulis eelmist pulbrit eemaldamas
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nüüd võib öelda, et ratas on selleks kevadeks valmis saanud ja paarsada testikilomeetrit läbinud. Sõitude käigus tulid välja muidugi mõned probleemid.
Esiteks oli tagaots ikkagi liiga madal meie teede jaoks. Nimelt summuti tagumine ots kraapis paremkurvides ebatasasute korral maad, mis ei julgusta väga kallutamist Selle kevade jooksul olen valmis vorpinud 3 jooksu ''konte'' et kõrgus paika saada.
Teiseks on nö ajutiselt laiuse proovimiseks alla ostetud kasutatud tagarehv väga libe (metzeler marathon), ilmselt selle tõttu et tegemist on cruiser tüüpi rehviga, alguses arvasime, et pidamise puudumine on tingitud pikast kiigest ja madalast temperatuurist, aga ei. Samas on üsna lahe 100 pealt möödasõitu teha nii et kumm all põleb Uus sportlik rehv on juba olemas ja ootab kuni eelmine otsa saab.
Juhitavus on ka oluliselt tuimem kui varem, seda põhjustavad ilmselt asjaolud, et teljevahe on pikem, madalduse tõttu on esihargi nurk laugem ja tagarehv on üsna lameda kumerusega.
Mõned rikked on ka avaldunud: Toorega külmkäivitus on jälle nöökima hakanud, mingi aeg töötas nagu peab, aga nüüd jälle ei tohi toorest puutudagi, muidu uputab silindrid üle. Loodan, et see muutub uute ujukinõelade paigaldamisega. Samuti on hakanud kergelt lekkima ka õliradikas, tundub et ribide vahelt ja lappima pole seda mõtet hakata.
Pärnus näeb
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
See rehv on junn tõepoolest. Kui sul 240-ne, siis soovitaks panna Michelin Power RS-i, hea pehme rehv ja peab suht OK-lt vastu kah.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
rehv on 200 ja uus on Avon storm 3D
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sai nädalavahetusel rutjal ''ametlikul streetracel'' masinat testimas käidud. Sai infot kogutud ja väikseid seadistusi tehtud, loodame et need aitavad smashil paremini esineda
Rada oli vastupidine võrreldes smashiga ja üsna halvas seisus (vb ainult stardikoht, hiljem polnud aega jälgida) Tagaratta pidamisega oli kohati probleeme, isegi eelnevalt soojendades. Maanteel pole seda veel selle rehviga juhtunud, et ringi veaks. Ühesõnaga kiige pikkuse ja rehvi kombo on hetkel optimaalne. Sai ka boosti keeratud vastavalt kiige pikkusele, nii et kolmandaga nina eriti enam tõusta ei tahaks (0.9 bar).
Siin pole veel jutuks tulnud, aga sai külge aretatud ka vaesemehe quickshifter Töötab asi nii et vasakul, kus on täistule vilgutamise nupp (PASS) on nüüd selle alla läbi relee ühendatud killswitch. Niiet kui seda puutuda siis katkestab süüte, eelnevalt jalaga pinge käiguhoovale peale ja siis korra sõrmega lülitit puutuda: Põmm ja uus käik sees, ilma gaasi maha laskmata. Seda saaks muidugi edasi arendada, aga ajab asja ära, niikuinii on plaanis kunagi päris asi vahele osta.
Üritusel oli kokku ca 7 ratast, mina jäin teiseks. Selle kuradi ninja vastu ikka ei saanud, läks stardist oluliselt kiiremini minema. Aga ma ei solvu, tal oli umbes 25 cm pikendused, kiirendusrehv, päris quickshifter, ca 50kg kergem, väidetavalt 154kw tagarattast....... Mul on lihtsalt hunnik rauda puhuriga Ühes sõidus kui tal start ei õnnestunud väga hästi, siis läksime raja teise poole täpselt kõrvuti lõpuni....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nii see paraku on, et anna pensionärile maailma parimad jooksutossud, kuid nooruk paneb kirsadega ikka eest ära Samas poepille saame me kõik osta. P.S Kuidas kiigega rahul oled ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
No Deiv sai ka oma 350hp busaga vabalthingavalt bemmilt smashil põide Kiik on nii nagu peab, pole veel katki läinud
Seda ainult kahetsen, et oleks võinud lasta kiige punnide jaoks mingid kinnitused külge teha. Ma saan ainult L-adapteriga kiigest tõsta ja pole kõige mugavam ning värvi hõõrub ka vaikselt maha. ei julge niisama ka auku läbi puurida niidirullide jaoks, äkki teeb nõrgemaks veel
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Võid puurida ja keermestada küll, ei juhtu midagi Omalgi nii teinud varem. Bemm on juba poest tulnuna väga käre ning eestis konkurentsis kohe.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
cossie kirjutas:Siin pole veel jutuks tulnud, aga sai külge aretatud ka vaesemehe quickshifter
Töötab asi nii et vasakul, kus on täistule vilgutamise nupp (PASS) on nüüd selle alla läbi relee ühendatud killswitch. Niiet kui seda puutuda siis katkestab süüte, eelnevalt jalaga pinge käiguhoovale peale ja siis korra sõrmega lülitit puutuda: Põmm ja uus käik sees, ilma gaasi maha laskmata. Seda saaks muidugi edasi arendada, aga ajab asja ära, niikuinii on plaanis kunagi päris asi vahele osta.
Kas sul plaanis midagi sellist installida ? https://www.ebay.co.uk/itm/QUICKSHIFTER ... xyD5pRJoYl või siis päris quickshifter/powershifter õhuga või el.solenoidiga ?
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
ilma silindrita ikka, ainult süütekatkestuse jaoks
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
See ninja on korraliku seadistuse dünos saanud ja jõu nr on natuke suurem kui kirja panid
Ning nagu kiirendusel öeldi, tõsiselt võetav konkurent.
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
See "pass"-i alla süütekatkestus kõlab ahvatlevalt Hakka või juhtmerulli Smasile kaasa vedama
Oled sa ratta kaalu peale ka ajanud?
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ei ole kaalunud kusjuures, loodan et püsib originaali kandis
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Smashil käidud, elusalt tagasi, paar põletushaava ainult. Rattaga kiirendusele ei jõududki... Käisin juba varakult tehnilises ära, kella ühe paiku kui otsustasin peale kainestavat suplust uuesti higistama hakata ja raja poole sõitsin, üllatas ratas mind sinise suitsuga summutist. Selge pilt: õli tagastus pump väljas, kahjuks ei aidanud seekord pumba sisse lülitamine ega ka otse 12V peale andmine: ju said töötunnid lihtsalt täis. Egas midagi, siider lahti ja rajaäärde teisi kritiseerima Uus on juba tellitud ja loodetavasti jõuab enne jõgevatreffi kohale....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
No Smashi raja "eripärad" on alljärgnevas videos kenasti esile toodud !!!
Seal ei ole suure jõuga midagi peale hakata. Lisaks on Busa ja BMW stardikaalude vahe vähemalt 70kg. Aga äge on ikka !!!!
Pika kiigega BMW koos Erki suguse väga hea sõitjaga on lihtsalt Rutjal väga optimaalne combo mis toimib.Võimsamad pillid "jahvatavad tühja" ja teistest tonnistest on lihtsalt nõks kiirem
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nõutakse siin projektide updeite, midagi olulist pole toimunud, suvel on sõitmise aeg olnud.....
Treffil sai soomlast mängitud....
Kojusõites murdus jalaraud pooleks, ilmselt põhjuseks eelmisel õhtul kakluse käigus kummuli kukkunine....
Septembris võtsin käsile kütusegraafiku parandamise, kuna keskmistel pööretel tõmbas jube rikkaks ja lõpus keris aina lahjemaks. Kuna rõhu tõstmisega läks lõpp aina lahjemaks oli vaja suuremaid peadüüse, kui ülemine ots sai hea siis keskmised pöörded läksid ülirikkaks ja hakkas juba küünalt kustutama (puterdama). Abiks olid targad mehed välismaa foorumitest, kes soovitasid muuta pitot-tube asendit rõhutorus. Nimelt enne oli toru ots suure toru keskel, aga kuna see oli koht oli kohe peale painde kohta, siis õhuvoolu kiirus on seal üsna muutuv. Aitas kui painutasin toru suudme niiöelda väliskurvi ja peale seda on segu terves pöördevahemikus stabiilselt 11-12 vahel. Keeruline jutt eksole
Pärnus sai natuke huumorisporti tehtud...
Ja ülejäänud aeg on kulunud garaazi remondiks, saab enne talve toa soojaks ja valgeks. Kõik algas katuse vahetusega, mis on hetkeseisuga jõudnud soojustamise, uue lae, põranda, elektri, värvi, mööbli, tööriistade...... jne.
Talveks on rattaga mõned plaanid olemas, aga ilmselt veereb varsti sisse ka üks teistmoodi motoriseeritud projekt.....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Aeg on vana väljalase ümber teha, kulub jube kiiresti ära teine Kipub nii olema et siinse foorumi turboratasetel on väljalaske ümberehitamine suht igaastane tegevus, Minul tuleb siis nüüd viies versioon....
Uus kolib põhja alt kusagile jalaraua taha
Downpipel võtsin 2cm vahelt vähemaks, et toru jookseks põhjale lähemalt ja oleks maapinnast pisut kõrgemal
Ja uuel pütil sai ära vahetatud sisseminev ots, tuli 51mm, aga sain vanalt võtta vajamineva 63mm ja viisakalt asendada.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kus selliseid pütte müüakse?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sumps on Lextek toodang UK'st ja Liviko pütt on lõunamaalt
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.