Kaherattalise piduri stend?
-
TiitX11
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kaherattalise piduri stend?
2 silindrit: suur see on töösilinder, mis tõstab (rattal supportis pressib klotse) ja väike, mis annab peale. Tungraual on see kohe näha, mida võimsam tung seda suurem on vahe. Tsiklil see vahe pole nii märgatav....pumpad tungi töösilindrisse iga korraga natuke õli ja väikese jõuga aga suure tööhulgaga tõuseb see suur töösilinder. Kangi analoogia aga hüdraulikasse rakendatud.....kui tahad jõudu on vaja palju liikumist, kui aga kiirust siis vastupidi.
Rattal on need vahed väiksemad ja silindrite läbimõõdud peavad sobima. 6-e kolvilisel on suurem pindala kui 4-ja kolvilisel ja vajaliku jõu saavutamiseks pead linki kõvemini vajutama. See on teoreetiliselt, sest 4-jasel on silindrid ka suuremad kui 6-sel ja vahet ei oskagi täpselt öelda. Häda hakkab siis kui on vaja liiga suurt jõudu rakendada. Suure jõu korral lingil halveneb tunnetus....eriti naisel kel käed nõrgemad. Kui oled jõumees kes surub 200kg ja rohkem siis pole mingit vahet kas lingi jõud on 30-40-80 või ka 120kg....tunnetus püsib. Lahendus on elementaarne...tuleb käsi treenida, sama mis tsikli kaalu langetamisel. Miks maksta ulmelist summat baigi kaalu 3-10kg kergendamiseks kui saab enda kaalu näiteks 20kg langetada! Loomulikult see kehtib tavaoludes mitte MM-il seal on kõik arves isegi kullast hambakroon.....ja si...tal käimine enne võistlust. Iga gramm on arvel!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.