Kaherattalise piduri stend?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Kaherattalise piduri stend?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kalapea kirjutas:
Spoiler
mx77 kirjutas:
Kalapea kirjutas:

Vabandan norimise pärast, kuid viimane lõik kisub küll vähe mööda (mitte, et kogu teema huumor ei oleks). Kuidas on võimalik töösilindri vähendamisel saavutada 2x suurem rõhk ja "survejõud", mis iganes see tähendaks. Ja töösilindri suurenemisel peab kõvemini pressima ja mis on hüdraulika puhul "paindlikkus"?

Väga lihtne hüdraulika seadus, rõhk küll tõesti jääb samaks, mida peasilinder tekitab, aga jõud mida töösilinder arendab on 2x suurem (on selline hüdraulika reegel)

Tõesti väga lihtne, kuid võiksid sellisel juhul neid reegleid meelde tuletada. Töösilindrit vähendades ei saavuta sa kuidagi suuremat rõhku ega jõudu, ainuke mis suureneb on töösilindri liikumise kiirus ja kaugus, sõltuvalt kumbat prioritiseerida.

Jep, sry. Kui töösilindri pindala suureneks, siis suureneks ka jõud. Miskipärast hakkas kangi analoogia peas kummitama.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”