Kaherattalise piduri stend?
-
Kalapea
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kaherattalise piduri stend?
mx77 kirjutas:Kalapea kirjutas:Vabandan norimise pärast, kuid viimane lõik kisub küll vähe mööda (mitte, et kogu teema huumor ei oleks). Kuidas on võimalik töösilindri vähendamisel saavutada 2x suurem rõhk ja "survejõud", mis iganes see tähendaks. Ja töösilindri suurenemisel peab kõvemini pressima ja mis on hüdraulika puhul "paindlikkus"?
Väga lihtne hüdraulika seadus, rõhk küll tõesti jääb samaks, mida peasilinder tekitab, aga jõud mida töösilinder arendab on 2x suurem (on selline hüdraulika reegel)
Tõesti väga lihtne, kuid võiksid sellisel juhul neid reegleid meelde tuletada. Töösilindrit vähendades ei saavuta sa kuidagi suuremat rõhku ega jõudu, ainuke mis suureneb on töösilindri liikumise kiirus ja kaugus, sõltuvalt kumbat prioritiseerida.
TiitX11 kirjutas:Nagu hüdro tungraual: suurema täitesilindri korral on käsihoovale vaja rakendada suuremat jõudu ja vastupidi. Siin (vist) oleneb klotside liikumismaast.
Vastupidi Tiit, suure töösilindriga tunki sa pumpad kergemalt ja kauem, kuid see-eest saad tõsta raskemaid esemeid.
Tungi näite põhjal teemakohane video, ehk siis väike peasilinder ja suur töösilinder, põhikooli füüsika mehed!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.