Kaherattalise piduri stend?

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kaherattalise piduri stend?

Lugemata postitus Postitas korke »

Kindlasti saad mõne lolli teoga esiratta blokki. ala 200kmh+ kiirusel järsku kõigest jõust alla vajutada. SIis ma arvan ,et kas käid üle nina või küllili. Ilma ,et saad aru mis juhtus.

Mis puudutab su teooriat. Jah see on õige osaliselt. Aga seleta miks siis Brembo z04 piduriklotsidega on pidurdus maa tunduvalt väiksem kui teistel ? Või veel parem. Kui klotsi materjal on läinud ja metall vastu metalli. Ikka suudetakse blokki pidurdada . Miks kui baigil ära võtta üks piduriketas, läheb kergemini blokki ratas ?
Ei ole mina füüsik ,et tulla mõne ägeda teooriaga välja. Kuid meie töökoja taga on suur ilus asfaldi plats. Kus paar tulihingelist hiina/odava piduriklotsi kaitsjad ka küllili käinud oma teooriat kaitstes :D

Enamus Brembo sadulatele on meil isegi prooviks olemas z04 :) Saab proovida enne kui ostma hakkad.

Maaks kirjutas:

Ratta blokki saamine tähendab, et piduriklotsidelt ketastele üle kantav jõud on suurem kui on asfaldilt rehvile läbi ratta raadiuse üle kantav jõud (moment) ja päris kindlasti on võimalik ka Korke rattal esiratas blokki saada - piisab kui suuremal kiirusel lolli jõuga järsku vajutada (ja pärast kõhuli asfaldil maanduda).

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”