Kaherattalise piduri stend?
-
korke
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kaherattalise piduri stend?
Kindlasti saad mõne lolli teoga esiratta blokki. ala 200kmh+ kiirusel järsku kõigest jõust alla vajutada. SIis ma arvan ,et kas käid üle nina või küllili. Ilma ,et saad aru mis juhtus.
Mis puudutab su teooriat. Jah see on õige osaliselt. Aga seleta miks siis Brembo z04 piduriklotsidega on pidurdus maa tunduvalt väiksem kui teistel ? Või veel parem. Kui klotsi materjal on läinud ja metall vastu metalli. Ikka suudetakse blokki pidurdada . Miks kui baigil ära võtta üks piduriketas, läheb kergemini blokki ratas ?
Ei ole mina füüsik ,et tulla mõne ägeda teooriaga välja. Kuid meie töökoja taga on suur ilus asfaldi plats. Kus paar tulihingelist hiina/odava piduriklotsi kaitsjad ka küllili käinud oma teooriat kaitstes ![]()
Enamus Brembo sadulatele on meil isegi prooviks olemas z04
Saab proovida enne kui ostma hakkad.
Maaks kirjutas:Ratta blokki saamine tähendab, et piduriklotsidelt ketastele üle kantav jõud on suurem kui on asfaldilt rehvile läbi ratta raadiuse üle kantav jõud (moment) ja päris kindlasti on võimalik ka Korke rattal esiratas blokki saada - piisab kui suuremal kiirusel lolli jõuga järsku vajutada (ja pärast kõhuli asfaldil maanduda).
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.