[U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...
Mootorrattad ühisõiduki rajal ei ummistaks, ega segaks miskit, ega kedagi. Neid, kellele on ratas trantspordivahend igapäevaselt on kaduvväike kogus tegelikult, õhtusid 5-10 matsi gängid veerevad juba tipptunnist väljasolevatel aegadel ja ei sega kedagi.
Need, kes arvavad, et ratturid, kes viisakalt autode taga seisavad, on algajad ja kogenematud, on enamasti ise hoopis ülbed, ebaviisakad ning võimalik, et ka suhteliselt süüdimatud.
Ise teen ka ja sellel hetkel olengi veidi ülbe ja veidi ka vilistan seadustele, kuid teen seda ainult siis, kui tegelt ka kiire on. Neid, kes seda ei tee, ei hakka ma eladeski halvustama.
Mootorratta üv, nagu ka kerghaagiste oma on mõtetu raharaiskamise koht. Ronte on liikluses, oli liikluses ja jääbki neid liiklusesse. Kui sul on mootorratas ront, siis sa sõidad ka vastavalt, võtad rahulikult. Kaskoga uus pill ja poogen, nagunii saad uue ja hoidma ning hoolitsema ei pea, sõita saab ka viimasel vindil riskides, sest pill ju nii uus ja tehniliselt teistest kõigist parem. Kumb isend on ohtlikum liikluses? Käru tulesid näeb tõesti teeääres miilits ka, kindlustus peaks kanduma vedukilt, sest käru ise ei sõida kusagile, debiilsus kuubis on näiteks haagise eest sundkindlustust maksta.
Veidi paljuvõitu reguleeritakse ja genereeritakse viimasel ajal, las jääda, kuis on, toimib ju tegelikult.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.