Pirelli Angel ST vs GT


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Pirelli Angel ST vs GT

Lugemata postitus Postitas will111 »

M.T, jah see võib tänapäeval küll tavaline olla...kuid see, et miski on imelikel põhjustel nö. tavaliseks nähtuseks muudetud ei tähenda veel, et see ei võiks samaaegselt siiski veider edasi olla. Ega see länkaritehullus pole ju ka kunagi olnud mitte midagi muud kui üks korralik väärastus. Või kui kriitiline mass inimesi ostab maastikuauto pikenduseks siis järsku muutub see justkui põhjendatud ja loogiliseks valikuks?
Niipalju siiski omadest tähelepanekutest veel, et minumeelest need tõsised pikendajad..noh nemad ei sõida isegi otse oma pikendustega piisavalt palju ega tihti, seega sisuliselt ükskõik juba mis ratas all on või mis rehv :D

Syn, põlvmaas ei ole oluline. Kui sõitmas käimine tähendab sinu jaoks ikkagi seda, et otsid kurve ja naudid nende "võtmist" siis pole patt mõelda ka vähe asjalikumate rehvide peale. Aga minumeelest tsiklirehvide puhul on olulisem märgist ja margist isegi pigem rehvi profiil. Profiil määrab tsikli käitumise selle rehvi otsas ja mõjutab kokkuvõttes sõitu palju rohkem kui miski teatav segu erinevus, eriti tänavasõidu puhul. Ja minumeelest esirehv on olulisem kokkuvõttes, kui tagumine. St. et ma võin tagarehviks tõsta alla suht mida iganes ja sõita tänaval enamvähem ühtmoodi. Aga esirehv ja esirehv võivad olla ikka väga erineva tunnetuse ja käitumisega ning reaalselt sõitu mõjutada päris suurel määral. Seega esirehvi pealt ma kokku ei hoiaks, seda enam, et seal see kokkuhoid nagunii suhteliselt marginaalne ja rehv ise kestab ikka kaua. Diablo Rosso on tänaval küll täitsa piisav, Supercorsa SP on aga juba väga hea asi vähemalt kuival asfaldil. Sellega võib ikka esipidurit rebida sellise jõuga, et hirm tuleb peale ja pole mitte mingit sellist tunnet, et äkki ei pea või äkki libiseb. Seda siis näitas eilne rajatrenn uhiuue SP v2'ga. Nii et kui ikkagi on plaanis ka rajale harjutama minna siis miks mitte ette isegi SP panna, see on ka täitsa teistsuguse profiiliga rehv kui näiteks diablo rosso. Mul on siin parasjagu mõlemad erinevate tsiklite all ja see erinevus on täiesti selgelt silmaga näha. Rohkem V-shape siis.
Tagumist rehvi ei oska eriti soovitada, niipalju kui ise neid kõiki erinevaid olen proovinud on pea kõigil mingid omad head ja samas ka vead. Mõned odavama otsa rehvid on olnud märjal asfaldil või päris vihmaga sõites väga libedad, see on vast üks suurimaid erinevusi. Samuti on suur vahe, kas rehv küliti olles libisema hakates läheb pauguga alt ära või siis annab kasvõi väikse reageerimisaja. Ja üsna oluline on ka see, mismoodi käitub siis kui countersteerid ja haardepinda suurendad. Siin muidugi jälle rehvi profiil ehk kuju väga oluline. Sellest enamasti oleneb kas mõne korrigeerimise puhul lendad highside'i või jätkad sõitu väikse ehmatusega :D Minumeelest bridge tagarehvid on päris head, ainult et tahavad natuke sooja sisse saada enne kui päris kangutama hakata. Pirelli on hea aga ka päris kallis. Dunlopi tänavarehve pole eriti proovinud. Michelin on ok aga minumeelest natuke liiga ujuv.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”