Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tõmbaks saagi käima aga annaks parem hoopis asjalikku tagasisidet. Mõnda aega nüüd selle HOMTOM HT20Pro-ga sõidetud, mida esimesel lehel mainisin. Tooks siis mõned asjad välja
Päikese vastu leidsin lihtsa lahenduse. Taas idamaade sõbrad tulid appi ja saatsid mulle 10-se paki matt ekraani kaitsekilesid, mis siis enam päikest mulle silma ei vilguta. Check
Vibra vastu. Ilmselt teab igaüks millist vibra võib mõni v2 teha ning ega mu 950 selles erand pole. Eelmine aasta sõitsin siis selliselt, kus RAM mount oli kinnitatud lenksu vasakule küljele nuppudepaneeli juurde. See aasta tõstsin ta keskele, ülemiste prillide lähedusse, kuhu siis vibra minimaalselt edasi kandub. Ilmselge on see, et lenksu otsas on seda rohkem. Sõites puudub nüüd vibra täielikult ja eks sinna aitab palju kaasa ka RAM-i enda kummine olek ning lühike liigend. Check
Vee kindluse osas unustasin mainida algul, et HOMTOM kasutab sel mudelil pikema pistikuga USB pistikut. Umbes midagi sellist https://goo.gl/mcsZGw. Ehk tähendab see seda, et emane ots on üsnagi sügaval korpuse sees ning üldse kogu pistiku lahendus on süvendis. Ehk kui telefon on püstiselt, siis vesi satuks ainsa variandina ise üles ronides sinna pistikusse. Hetkel pole laadimisega mingeid probleeme olnud. Saab ka tavalise lühikese pistikuga laadida vajadusel, kuid siis tuleb üsna tugevalt see sinna sisse suruda. Üldine veekindlus on juba Maci esimese posti videos näidatud. Check
Laadimisvool. Ehk kõige kriitilisem. Kasutan ise taas saluudiloojate maa laadijat, kus on integreeritud nii voltmeeter kui USB laadija. Hetkel pole veel jõudnud katsetada palju see reaalselt läbi laseb, kuid uhke kiri väidab 2.1A. Selles ma kahtlen veidi. Kuid nagu mainitud, siis 70+% akuga laeb täiesti ilusti selle täis navigeerimise ajal ning hoiab ka taset. 50+% juures ronib väga vaikselt üles poole või hoiab antud taset. Alla selle oleneb täiesti kust poolt tuul puhub ja kuhu päike loojub. Ei ole mingeid täheldusi teinud. Aku on tal eemaldatav vajadusel (küll 10 väikest kruvi ja umbes 15 minuti töö), kuid vajadusel saab seda teha ning hoida endaga kaasas mõned laetud akud. Check
Selle magnet kinnitusega. Jah hea ja mugav asi kui kasutad kodus. Reaalsus sõites - lendab lahti, põrub lahti, kui juhe pinge all siis tuleb niisamagi lahti. Olen proovinud päris mitut, kuid ükski pole meeldinud/istunud korralikult. Ma ei näe probleemi juhtme ühendamises, kuna palju ma võidan selle 2-e sekundiga, mis ma mõne hands free süsteemi puhul säästaks. Samuti on see, et mu RAM-i telefoni kinnitusega, toimub kogu telefoni sisestamine 1-e käega. Lükkad korraks nagad üles, telefon sisse ja lased alla. Sama toimub väljastamisega. Asjast mitte teadev isik pusiks ilmselt päris kaua sellega, aga mul asi juba käes. Check
Lisaks veel 3D printimisega. Sellega peab hoolikalt valima, kuhu minna, kuna paljud teevad üsna kehva tulemust. Ehk iga mees odava 3D printeriga ei anna sellist tulemust nagu tahaksid.
Ehk siis ka tehnoloogiad täiesti teistsugused. FDM-iga printides on täpsus madalam, aga tugevust suurem. SLA-ga printides saab jällegist parema täpsuse ja suurema tugevuse. Lasin hiljuti ühel heal firmal välja printida paar väga väikest "clip"-i. Ehk siis olid sellised plastmassist käekella rihma hoidjad. Heal juhul 10x3mm. Arvasin et no sellist asja nüüd küll keeruline välja lasta, aga näe Eesti tegijad poisid tegid selle nagu naksti valmis.
PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.