Kawasaki ER6-f (2015) ebaterve vibra mootoris
-
Teema algataja - Postitusi: 12
- Liitunud: 28 Mai 2018, 10:18
- Tsikkel: Kawasaki ER6-f (2015)
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ER6-f (2015) ebaterve vibra mootoris
Macintosh kirjutas:Ma lahendust sinu probleemile ei tea aga see mootor on üsna "iseloomuga" - korralik vibra käib Kawasaki reaskahese juurde. Lisaks pane tähele, et selle mootori optimaalne pööre on +5000rpm. Kui sa maanteel 4K peal lased siis tuleks üks käik alla lapata. 6. käiguga peaks sõitma pigem juba 120-130 kmh muidu on pööred liiga madalad ja kütust kulub ka rohkem. Tsiklimootorid tahavad ikka kuuma saada muidu läheb neil ajapikku tervis niruks.
Nii nad räägivad jah, aga see "iseloomuga vibra" on olnud rohkem varasemate aastakäikude teema. Iga uue väljalaske aastaga on mootori kaasasündinud vibraprobleemi vähendatud. Seni, 33000+ ei ole sedalaadi vibrat olnud ei madalamatel ei kõrgematel pööretel - järelikult pole (ise)loomulik vibra.
Tavaliselt rahulikul sõidul jäävadki pöörded 4000...5000 rpm kanti, mis ma leian, et on täiesti optimaalne ja ka ökonoomsem kui kõrgemate pööretega sõites. Kompu ja peal ja tean mida räägin.
Macintosh kirjutas:Võll küll kõver pole. See pole võimalik. Ja kui tsikkel korralikult hooldatud on siis kestavad need laagrid seal mootoris +200K km. Kas mingeid ebaterveid helisid mootoris kuulda pole?
Alusta sellest, et vaatad kõik elementaarsed tegevused üle. Küünlad, klapivahed, nuketi pingutid jms. Eriti tasuks klapivahedel tähelepanu pöörata, kui mootori soojenedes vibra tuntavaks läheb. Selle konkreetse küsimusega tasub pöörduda Motodepoo poole - nemad teavad Kawadest kõige rohkem.
Tahaks loota. Ometi olen temaatilisi YT vidoeid lapates sattunud ka selliste peale, kus spetsialistid väntvõlle sirgeks ajavad. Kuidas nad on kõverdunud, mina ei tea.
Mis ebatervesse helisse puutub, siis hakkab küll kergelt kõrva veider jõuramine mootoris - lärmab rohkem, samas edasi nii reipalt ei astu.
Küünlad kontrollitud. Ei paistnud midagi kahlast silma. Samuti süütepoolide välisel vaatlusel. Aga kontrollimisele ja vajadusel seadistamisele lähevad siis klapivahed, nukikett, selle pinguti ja klapivahed.
Tänud kaasa mõtlemast ja soovitamast!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.