Elu ei seisa paigal: Telegrammi grupp

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Elu ei seisa paigal: Telegrammi grupp

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

mx77 kirjutas:

pole nagu eriti kasutjaid Telegramis. MUl on FB-s 250 tuttavat ja ma ei tea, et keegi neist seda kasutaks. Seega võib nagu Muhv iseendale kirju saata. FB Messenger on isegi Skype sisuliselt ära killinud.

Mul on 500+, olin seal vist aastal 2007 olemas aga see kõik ei tähenda mitte midagi. FB voog on muutunud loetamatuks, FB luurab minu järele, topib igal sammul reklaami ja otsustab milline minu "sõprade" poolt loodud sisu võiks olla minu jaoks kõige vajalikum. Olen püüdnud seda SocialFixer nimelise asjaga parandada aga tulemus on endiselt s**t. Mina olen FB jaoks kaup mida ostetakse ja müüakse. Ma käin täna seal veel vaid sündmuseid vaatamas ja kui on vaja mõne konkreetse sõbraga ühendust võtta aga kõige muu jaoks on see kasutu. 99% ajaraisk. See, et FB on täna tegija ei tähenda suures plaanis midagi. Kas East India Companyt, Orkutit. AOL'i või MySpace mäletad? Kui ei siis siin on sulle vastus, need kõik olid omal ajal väga tegijad. Sinu lapsed FB'd enam väga ei kasuta ...

Aga, keegi ei sunni sind Telegrammi kasutama. Sa kasutad seda, mis sulle meeldib, olgu selleks siis FaceBook, MySpace või hoopis Instagram.

flake kirjutas:

Telegramile veel ka alternatiiviks Discord, aga mulle sobivad mõlemad

Discord kipub mingi kasuatajet hulga juures väga aegalseks jääma.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Foorumist. Ettepanekud ja kriitika”