`00 Triumph Daytona 955i
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
`00 Triumph Daytona 955i
Kuna GSXR leidis vahetusega uue omaniku, sain läbi selle endale uue suure treipingi, mis kangesti puudu oli.
Peale seda vahetust läks tükk aega mööda, mil mõtlesin, et pole uut ratast vaja. Siis aga hakkasin uurima hindu ja mis siin pakkuda on üldse. Mõtlesin, et kui võtaks midagi uut, siis kindlasti kergemat ja pritsega.
Kuna kohvipaksu pealt sai ennustatud, et lumi sulab veebruari keskmeks ära, sai igapäevasõiduk vahetatud ühe ratta vastu
Masinaks siis Triumph Daytona 955i 2000a. Tühimassi 188kg ja 95kw. Linnarattaks küll
Midagi väga tuunitud sellel pole. Summuti on teine ja suunatuled on mingid pornod. Originaal summuti tuli kaasa kuid see mõlkis.
Pole see aga hetkel perfektses korras. Eelmine omanik oli sellega külili käinud, niiet esimesed gondlid olid kõik pilbasteks.
Praeguseks praod kokku liimitud, pleksklaasi ja kuumapuhuri abil puuduolevad tükid valmis väänatud ja klaasriidega kõik tagant ära toestatud.
Järgmine nädal on vaja veel bellypani natuke voolida ja siis saab kõik krundi alla. Värvitooni peab veel otsima. Hetkel laseks selle sama hõbedase sinna peale, saaks ruttu valmis .
Kui kellegil pakkuda hea hinnaga 4 e-tähisega suunatuld siis PS!
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: `00 Triumph Daytona 955i
ahoi, mis liimi kasutasid? ise ühel messil nägin keevitavat liimi - pidasin kalliks, tagantjärgi kahetsen, sest pole veel vormiplasti tükke kindlalt üheks tervikuks õnnestunud saada mida iganes liimiga , mis meie poodidest saada.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Kui saaks mingi orja neid gondleid lihvima, oleks ratas juba sõiduvalmis
Kellegil sellist ratast varuosadeks? Gondlite kinnituste "klambermutreid" ja polte vaja 7-8tk.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
3 gondli kinnituse polti veel puudu koos klambriga. Kui keegi saab tellida siis andke märku, seniks baltic boldist sarnase peaga polt ja mutter
Kui homme veel enamvähem sula siis prooviks üv ära teha. Kangesti kisub sõitma!
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Hakkasin ülevaatusele minema ja ühtäkki spidomeeter lakkas töötamast. Andur ei käinud ringigi ning lahti meelitada seda ei suutnud
Boonstra partsi peal oli õnneks hea hinnaga uus olemas ja jõudis nädalaga kohale. Nüüd peaks ilmad kestma ja saaks uuesti üv proovida
Sportsummuti lõikasin ka 13cm lühemaks ja tagant peale väikest puhastamist tulid kirjad, et see mingi Triumphi rajaratta tükk
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Ülevaatusel käidud ja mõned kilomeetrid juba linna vahel saba liputanud.
Segu tahaks timmimist. Kellel Eesti piires on mõistliku hinna eest pakkuda tunnikest düno peal? K&N filter ja lühike paremini hingav pütt võiks idee poolest 95kw turgutada sinna 100 juurde. Gixxer astus ikka rohkem edasi
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Mis sõidab, see kulub Bellypani küljest üks tükk jalga pannud. Millalgi ratta värvimine plaanis järjekordselt niiet selle tüki vormib pleksist kerge vaevaga uue. Lisaks peaks gondli poldid kõik tavaliste roostevabade vastu vahetama ja laskma kuskil roostevabast ka vastased teha, kuna originaalid päris pornod.
Tagarehvilt lugesin kuupäeva välja. 1996 aasta?! Peab selle järgmise nädala algusel uue Mitas Sportforce+ vastu vahetama. 2015 aasta toodang, kuid arvustused olid päris head niiet mõtlesin, et proovib ära.
Number läks kaduma ka Kuressaare-Kuivastu maanteel. Uus EHK jõuab teisip Peab sellele mingi normaalsema kinnituse tegema, kuna need tsikli numbrialused ei taha hoida midagi. Pidevalt lähevad sealt need kaduma.
Peeglid peaks ka teised otsima, kuna parempoolne näitab ei tea kuhu ja klaasi reguleerida ei saa.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Ma panin numbrimärgi ja aluse kinnituskohtade vahele igale poole kahepoolse teibi tükid. Ei plärise ja need 5 aastat, mil tsikkel on minu oma olnud, pole number ära kadunud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Jh, kas teip v kahekomponentne liim Vaatab kumb enne pihku satub kui uus number käes.
Täna sai näidukitel kõik pirnid vahetatud ning uus rehv alla. Nagu vibuga sõidaks. Nii konkreetne ja kurvis eimingit perse libisemist. Mitte, et see üllataks
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
Et näpud sügelema ei jääks siis sai hakatud küüru vormi tegema. Ebay peal see kaar ainult 80eur juba ( kinnitused tuleb ikkagi teha ) ja sobiva värviga küür ise 200euro kanti + post.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: `00 Triumph Daytona 955i
2018 alustatud ja siiani poolik projekt

Mersu ülelaade kompressor leidis rattal koha ja see lõi ehituse käima, saamaks midagi, mis inspireeritud vanast Mad Max filmist, ehk siis "Road Warrior" ratas.

Kellel insta ja huvi siis tauri_nt alt leiab rohkem värvilist materjali selle kohta.
Hetkel veel üks toevarras vaja teha kompressori "nina" külge, iste vaja lõpuni teha, uusi rehve vaja, saba alune gondel vaja lõpetada, õhufiltri kopsik vaja lõpuni teha ja riiulis ootavad suuremad pihustid ja Estecu2, mis seda kompotti juhtima peaks hakkama.
Kõik võiks millalgi ühte värvi ka saada muidugi..
Kiiret otseselt pole

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.