Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]
Trollime edasi, mul pole selle vastu midagi.
Mul tekib küsimus, et mis selle Apriliate töökindluse kesiseks teeb ? Mina tean vaid, et RSV-del staatorid-pingeregud võivad kokku sulada. Ja so what ? Asendad mingi parema tootega ja lähed oma eluga edasi. Rotaxi mootorid ma julgeks väita on oma töökindluse poolest sama nagu iga teine japs. BMW F ja G seeria kasutab rotaxi mootoreid näiteks.
Omast kogemusest, 100k sõitnud Ninja võttis õli ja mootoris kõik hobused enam alles polnud, 75k sõitnud Aprilia Pegaso (Rotaxi mootoriga) tiksus kenasti ja väljalaske kaudu värvilist tossu ei eritanud.
Ei ole ka sakslastel kõik asjad alati õnnestunud, VAG 2.5 V6 TDI (kaasaarvatud selle VP44 kõrgsurvepump), 2.0 PD mootorid on õnnetused. PSA grupp suudab täna 1.6 diislist 118 kw välja võluda, VAG vaid 77kw. Tuttavate Fabia RSi DSG käigukasti viienda käigu laager kulus ära 140k läbisõidu peal (mingi andur metallipuru täis). Näited on igasuguseid, mina ütlen, et kõik, mis liigub see ka kulub ja juhus on pime.
Tööstustehnika on natuke teine lugu ning mina usun tõdemusse, et "you get what you pay for", kuid ega seegi alati paika ei pea.