Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus Postitas Boobush »

JAWAmees kirjutas:
Boobush kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
mazzalli kirjutas:

Eile sai Aprilia maha müüdud, tundub et läks häädesse kätesse.

Saad endale nüüd normaalse ratta osta :bsmile:

Ja Hayabusa on normaalne ratas ?
Sellel paadil kuuluvad ju standardvarustusse kaks aeru :-|||

Hayabusa ammu müüdud :ner: Aga tehniliselt kindlasti rohem asi, kui Itaalia junnid :-|||

Ja mis seal tehniliselt siis nii palju parem on? On Busal Öhlinsi amordid? Kergest magneesiumsulamist veljed? Plastiku asemel karbon? Brembo pidurid?
Busa on oma aerodünaamika poolest ilmselt üks parimaid kui mitte kõige parem ja see on ka kõik. Ilusaks see aerodűnaamika Busat just ei voolinud.
Järgnevat ei saa üks-ühele võtta, kuid reeglina Brembod on high techimad kui Tokicod, Öhlinsid on high techimad kui Kayabad, ÖZ veljed on kergemad kui Suzu originaalveljed. 1gen Busa kaalub 35kg rohkem kui liitrine Aprilia RSV.

Ma ei ütle, et ma suudaks kogu seda hightechi reaalselt ka ära kasutada, kuid reeglina kasutab Aprilia rohkem high tech komponente kui Busa.
Kui me high techist räägime, siis ma julgeks väita, et ka Buell on high tech oma innovatiivsete tehniliste lahenduste poolest ja kindlasti väga suurt emotsiooni pakkuv ratas.

Kinnktamata internetiallikate andmetel maksis 2007 a RSV factory 17900 $ ja sama aasta Busa 11500 $

Mine “Vaba teema”