Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Lugemata postitus Postitas Boobush »

bitter kirjutas:
Boobush kirjutas:

Turvalisus on alumiiniumkerega autode puhul hell teema. Vt: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=80699931

Üksikutest õnnetustest, kus sõidukiirus teadmata (kiirust hinnati kahjustuste järgi), ma ei järeldaks alukerede kohta midagi. Loen sellelt lehelt, et näiteks TEISE gen-i A8 kere väändejäikuse number on pea 2 korda parem kui Omega B2-l (25 000 Nm/deg vs 13 000 Nm/deg. 1.gen kohta info puudub. NB! ma pole kunagi Audit pidanud. Sõitnud olen, liiga kerge rool! :twisted:

Oluline tsitaat delfi loost: "Mida suurem, võimsam ja turvalisem auto, seda vähem juht reeglina selle kiirust tunnetab."

Äge lehekülg :bsmile: D2 ongi A8 1.gen kere. Iseasi kui tõesed need numbrid on, kuid sama ajastu autode puhul E39 25k vs Omega 13k on ikka vahe küll. Arvestades, et Omega kere disainiti aastal 1993, siis kõige kõige hullem see tulemus polegi. Võrdlusena E46 univ 14k.

Bitter, ma ei tahtnud midagi faktuaalset väita alu kerede tugevuse kohta, lihtsalt selles õnnetuses tekkinud vraki laadset pole tükk aega näinud. Sihuke tunne nagu mitte midagi poleks paindunud ja energiat absorbeerinud vaid kõik rebenes kohe küljest.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”