Autode kütusekulust ja tarbekusest.
-
pühak
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 222 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Autode kütusekulust ja tarbekusest.
Maaks kirjutas:Pühak, sulle sobi parameetrite poolest RangeRover mingi kobedama V8 mootoriga. Kuigi töökindlus ei ole suurem asi jääb ülalpidamine kindlasti palju odavam kui sinupoolt mainitud Ferraril
Kui sa lustida ei tahaks, siis soovitaks LandCruiserit - kõige igavam maastur maailmas, isegi hooldused/ remondid ei paku üllatusi kui just õhkvedrustuses midagi saba ei anna.
Länkari peale olen isegi mõelnud. Kunagi olen Sisu kalluriga ka pulli pärast driftinud (ja pärast sikutas sugulane traktoriga seda tund aega hangest välja). Asi see siis Länkariga lollusi teha. Vähemalt pole esiveoline. Kõrgus on mingi piirini isegi plussiks, pole vaja oma pikemapoolset keret väga kokku voltida, kui autosse ronin.
Kas see õhkvedrustus annab võrreldes tavavedrustusega nii palju mugavust juurde, et tasub kapriissevõitu asja kasuks otsustada? Tegelikult, ega ma õhkvedrustusega variandini vist niikuinii oma õhukese rahakotiga ei jõua, seega pole see teema.
urmas66 kirjutas:eelmise põlvkonna(639) MB VITO V6 mootoriga CDI 3,0 oli vist tähis.Sama mootor,mis S320-l,aga natuke deforseeritud.Liigub nagu loom
Sugulasel on tööauto selline. Muidu liigub kaubiku kohta tõesti edasi nagu loom ja kütusekulu polevat tema jutu järgi ka eriti hull, aga tema buss on automaatkastiga ja see koos igasuguste juhiabidega tapab kogu sõidulusti, kui mugavust lõbu hulka mitte arvestada. Lisaks "aitab" automaatkast talvel kergemini lumme kinni jääda.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.