Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune → Re: RE: Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: RE: Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Dusterx kirjutas:Küsin enda harimiseks, ka antud autotune teeb reaalselt tabelis korrektuurid või muudab lihtsalt veidike reaalajas, kas on olemas mingi pikaaegne nn õppimisprotsess ning kui suures ulatuses ta muudatusi teha suudab?
Protsess näeb välja nii:
Kõigepealt sisestad "target" tabelisse mis AFR väärtusi soovid erinevatel pööretel erineva gaasi asendiga (siisselaske siibri positsioon). Tabeli horisontaal on gaas 0-100%, vertikaalselt pöörded 250 rpm (vist) sammuga.
Laed selle tabeli PVC ja sõidad.
Kogu see aeg, mis sa sõidad, mõõdab Autotune lämbda andur tegelikku AFR, ja koostab oma "correction" tabelit. Mida kauem sõidad, seda täpsem see "correction" tabel peaks välja tulema. Kui oled piisavalt kaua sõitnud (300-500km) siis paned arvuti PCV külge, ja aktsepteerid selle "correction" tabeli, ja see omaette muudab PCV fuel tabelit, mis on kogu see aeg olnud, ja millega rattas sõitnud on.
Realajas mingit muutmist ei toimu, vaid salvestatakse soovitud tulemuse ja tegeliku AFR erinevus.
Seda kui palju muudatusi salvestatakse saab ise valida. Kui mälu ei petta, siis maksimum 20%. Kuid parem oleks 10% valid, ja pärast veel väiksemaks see muuta.
Nagu ma eelnevalt kirjutaksin - asja miinus on selles, et korrektsioon salvestatakse ainult nende pöörete ja gaasi asendiga, mida sa sõites enamasti kasutad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.