Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 208
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil »

Minul rattal on Autotune peal juba paar aastat.
Ise ta küll midagi välja ei mõtle - pead ikka tabeli talle ette andma, miss segu millistel pööretel ja mis gaasiga tahad saada. Ja mis veel on oluline - täpsema tulemuse saab kätte nendel pööretel mida enamasti kasutad. Teisi sõnu madalad kuni keskmised pöörded (kui just kogu aeg piirajas ei sõida). Aga suurema võimsuse saavutad just kõrgematel pööretel.

Samas õigemat segu enamasti kasutatavate pöörete peal on võimalik saavutada. Kuid kas see on vajalik - seda peab igaüks ise enda jaoks otsustada. Mina kasutan seda kui "mänguasja" millega saab koguaeg segu paremaks (või halvemaks) teha ja üritada saavutada "ideaalne" AFR (tõenäoliselt suht mõttetu asi). Samas, olen käinud (ja lähen ka varsti uuesti, peale väikest mootori muutmist) stendi, et ülemise otsa ja max võimsuse paika saada.

Stendi aeg pole odav, ja korralik tulemus võtab aega. Nii et võib juhtuda, et võrreldes Autotune ja Stendi hindasi, leiad et Autotune on kokkuvõttes soodsam :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”