Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Minul rattal on Autotune peal juba paar aastat.
Ise ta küll midagi välja ei mõtle - pead ikka tabeli talle ette andma, miss segu millistel pööretel ja mis gaasiga tahad saada. Ja mis veel on oluline - täpsema tulemuse saab kätte nendel pööretel mida enamasti kasutad. Teisi sõnu madalad kuni keskmised pöörded (kui just kogu aeg piirajas ei sõida). Aga suurema võimsuse saavutad just kõrgematel pööretel.
Samas õigemat segu enamasti kasutatavate pöörete peal on võimalik saavutada. Kuid kas see on vajalik - seda peab igaüks ise enda jaoks otsustada. Mina kasutan seda kui "mänguasja" millega saab koguaeg segu paremaks (või halvemaks) teha ja üritada saavutada "ideaalne" AFR (tõenäoliselt suht mõttetu asi). Samas, olen käinud (ja lähen ka varsti uuesti, peale väikest mootori muutmist) stendi, et ülemise otsa ja max võimsuse paika saada.
Stendi aeg pole odav, ja korralik tulemus võtab aega. Nii et võib juhtuda, et võrreldes Autotune ja Stendi hindasi, leiad et Autotune on kokkuvõttes soodsam
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.