Motoexotica 2018
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Motoexotica 2018
Lihtsalt masina (nõuka oma... on ta siis võrr või iz või veel mingi) vaatamine ei anna midagi - tükk (vana)rauda. Masina juurde käiv lugu on see mis köidab. Kui presenteeritaval sõidukil ei ole lugu lihtsalt taasesitav vaatajatele, jätab see vaatajaid külmaks (juhul kui vaataja ise mingit head seost ei leia - nostalgia, või sama projekt jne).
Täpselt sama tundsin ka teiste projektikate suhtes - lihtsalt masinad, üks jõhkram/läikivam jne kui teine aga mis selle masina lugu on?
Tihti on ka nii, et ega see projektiratta tegija suudagi lihtsat ja kerget arusaadavat stoorit juurde pakkuda - kõigest on ju vaja rääkida aga seda on ju kuulajale palju (vaadake nt siin foorumis kasutajate ratta pajatusi, nagu muinasjutud maalt ja merelt)
Vanatehnikale on väga palju sündmusi suvel, kus neid eksponeerida ja Motoexotica võiks leida huvitava nišši nt:
Töötoad, motogaraazhi sisustus, hoolduse toimingud, motoload/sõidukoolitus, sõiduki ümberehituse kavandamine/teostamine detailides (aeg, oskused, tööriistad jne), noortele huvi tekitamine (vanuste kaupa ja mitte ainult, et tule too laps trenni...)
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.