Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted)

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Sepp1 kirjutas:

Ma sekkun kui kõrvalt vaataja... Käisin reisil kus kaaslased sõitsid teemaks oleva rattaga. Nad pidid oma istmike puhkama iga tunni tagant... ma ei tea kas see on normaalne või mitte :)

Ma käisin täpselt sellel samal resisil kus Sepp. Tema võrdleb kõikide mootorrataste mugavusastet oma 500 kg kaaluva mootorratta moodi asjaga mille nimi on HD Electra Glide. :wink: Ja kuna Sepale meeldivad liialdused (500 kgm mootorratas jms) siis on liiladatud ka aeg mille tagant tema reisikaaslane soovis jalgu sirutada. Pigem 1.5h on reaalne aeg mille järel standardsadulalt end sirutada on vaja. Sadul tuleb Tiigril osta kas komfort versioon või lasta ümber teha (sadula ümbertegemine pole mingi haruldus https://goo.gl/FSsCdk, enamuse tsiklite standartsed sadulad ei sobi sõitjate ebastandartsete tagumikega). Kaasõitja istmel pole midagi viga, parendamist tahab just ratturi istumise alune.

Mul on olemas pealiskaudsed kokkupuuted Versys 1000-ga. Kokku sõitnud 500 km ehk. Iseenesest on hea ratas. Ideaalne "kilomeetriõgija". Reasneljane baigi mootor tahab baigilikult kõrgemaid pöördeid saada aga sõita on väga mugav. Sadul on lai ja mootorimüra minimaalne. Selle ratta võtmesõna võiksi olla "mugav" ehk nagu ütles üks minu 35 aastane sõber: "See on natuke vanemate meeste ratas." ja müüs oma Versys 1000 maha. Kõrge raskuskeskmega tsikkel on aeglasel kiirusel natuke vähem mugav ja koduhoovis manööverdada mulle temaga ei meeldinud. Minu silmis on miinuseks ka 17" esiratas, mis teeb sõidu sedavõrd suure masinaga natuke liiga närviliseks. Aga nagu moodsal ajal öeldakse: ühele tütar, teise isa. :roll:

Tsiklit ostes pead sa arvestama sellega, et tehasest tuleb see välja keskmisele kasutajale sobivana (pikkuseks 185 cm). Masina ostad sa parameetrite järgi, mida suures osa muuta ei saa: üldine välimus, mootor, veomehhanism, kaalujaotus, juhtimisgeomeetria, jne. Ostes kohandad sa tsikli oma vajaduste järgi. Tüüpilised asjad mis kohandamist vajavad: piduri/siduri heeblid, tuuleklaas, lenks, lenksu asend, riserid, sadul, jalarauad. 90% tsiklitest tuleb tehasest ebapiisva tuuleklaasiga pikkadeks sõitudeks. Tuuleklaas on üks esimesi asju, mis motomatkaja tsiklil peal ära vahetab.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”