Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 405
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Täna olid temperatuurid juba enam vähem ja otsustasin staatori magnetite vahed ära puhastadada ja üle liimida, et sindrinahad liikvele ei läheks.

Pilt

Kuna korraliku testisõitu rattaga teha ei saanud (ratas toodi maha monteeritud tühja akuga kohale) ja ei teadnud kuidas teine kõrgematel pööretel käitub otsustasin ära testida kui palju pump toota suudab. Manuali järgi peaks 30 sekundi jooksul suutma läbi lasta 1200ml kütet.

Lasin siis 12V pumbale peale ja 30 sekundi jooksul suutis mõõduanumasse ümber kantida erinevatel katsetel 300ml.
Ei tahtnud seda tulemusi väga uskuda ja kartsin/lootsin, et äkki paagis kütet vähe (testimise hetkel peaks paagis olema 8l). Sõitsin linna ja tõin kanistri jagu juurde. Ikka sama lugu.

Kuna garaažis oli värsket õhku liiga palju otsustasin paagi tühjaks lasta ja pumba üle kaeda.

Low-pressure filter ja anum milles see paikneb olid paari millimeetriseid roostetükke täis:

Pilt

Pumba korpusest eemaldamisel lendas koos küttega roostepuru igale poole:

Pilt

Kuna low-pressure filtri sisemuses oli settinud roostet siis kontrollisin seda vastu valgust. Isegi telefoni kaamera suutis sealt arvatava probleemi põhjustava augukese üles leida.

Pilt

Süda ei andnud rahu. Tekitasin väikse kütusevanni ja uputasin pumba sinna. 12V peale ja erinevate katsete tulemusel nätas tootlikuseks 300-350ml kümne sekundi jooksul.
Raske oli täpseid tulemusi üksi saada aga korduvad katsed kinnitasid, et pump suudab toota 30 sekundi jooksul vähemalt 1200ml.

Ühendasin siis pumba tagasi korpusesse ja kordasin katseid - 30 sekundit ja 300ml.

(Uus kõrgsurve filter streetmotost tellides maksab 280€ :wack: )

Kuradi hea ostu tegin ikka (togi)

PS! Lombi taga tehakse ka nö väliseid kõrgsuvrve filtri modifikatsioone. Ehk peab ise ka seda teed minema.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”