Kolmetähelised abimehed ja ... ma ei tea mis veel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Kolmetähelised abimehed ja ... ma ei tea mis veel.
Maaks kirjutas:Olles sõitnud 4 ja 2 veolistega, siis peab ütlema, et talvel libedaga annab 4-veoline võlts-kindluse, et justkui pole libe
Fooritagant paned ajama, siis jäävad pooleveolised täpiks peeglis, aga kui pidurdama hakkad, siis selgub karm tõde - pidurdab ikka samasitasti.
Absoluutselt on see nii. 4x4 annab lihtsalt parema juhitavuse,kui oskad seda juhtida.Mina oma bussiga (Volvoga olika nii) hoian pidurdamiseks eriti hoolsalt silmad lahti,sest minu auto mass on 2,1t.
Sõiduautod, mis kaaluvad 500-600kg vähem,aga rehvi ja tee kokkupuute punkt on suhteliselt sama ehk pidamine libedal pidurdamisel on suure ja raske auto kahjuks kohe kindlasti.Väike eelis on 4x4-l käiguga pidurdamisel,aga see on ainult päris neliveol,haldexi puhul ei ole enam esiveolisega suurt vahet.
Dusterx kirjutas:
Jääl peab siiski ainult nael, wrc pillidel pole ilmaasjata okkad all, miks nad lamellidega ei sõida talverallisid?
Aga Montes sõidetakse jääl ka slikkidega ,sest nii saab kiiremini
Kehva sõiduoskusega juhile annab nael lihtsalt natuke pikema aja ,enne kui ära läheb,samas siis on minik üldjuhul kontrollimatu.Kes oskab,see sõidab kindlasti naelaga jäisel teel suts kiiremini,aga TAL-Tartu või Pärnu vahel pole mõnikümmend sekki ilmselt argument.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.