Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Vahepeal said kõik lukud ühe võtmega keerama. Nüüd vaja seda vaid paljundada. Immot vist sellel olla ei tohiks.

Eile võtsin TB tuppa, et elektroonika küljest arutada ja uuel nädalal lasta ultraheliga puhtaks lasta. Näeb teine päris väsinud välja.

Pilt

5 polti olid nii kinni roostetnud, et ei olnud tolku ka WD40 nega tundide kaupa leotamisest. Enne andsid ristpea ja torksi kandid järgi. Relakas, kuumapüstol ja väike Makita "täristaja" aitasid lõpuks hädast välja.

Mõlemad pihustipesad olid mingit ollust täis.

Pilt

Pilt

Kes teab mis seisus pihustid ise on.

Kõik elektroonilised komponendid peale sekundaarse klapi mootori sain eile maha.

Pilt

Täna eemaldasin siis klapi, selle võlli ja muu sinna kuuluva. Tundub, et mähist hoiab oma kohal veel vaid see kontaktpind:

Pilt

Leotasin WD40ga ja üritasin alt poolt poldiga survestades seda välja keerata aga ei miskit.

Pilt

Hetkel tundub, et vaja ikkagi need neli tikkpolti kätte saada ja siis mähis kogu nö raamiga välja tõsta.

Pilt

Pilt

Ümar osa 6,5mm ja paralleelne osa 4.9mm. Kas kuskilt oleks võimalik ka spetsiaalset võtit saada selle avamiseks?. Kullinokad ja tellitav võti on kuskil kindlas kohas mida hetkel ei suutnud tuvastada ja kardan, et nendega rikun pinna ära. Narr lugu kui nüüd selle mähise pärast jääks kogu see roostekäkk puhastamata.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”