VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: VRSCA V-Rod vs. Vmax VMX

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Vzr on ka 360 kg aga peal olles küll ei ütleks. Kütusekulu 8 alates, kuni kosmos. Oleneb kuidas väänad ja kui ümberehitatud on. Samas ma ei saa öelda, et ta easke oleks. Samas kui võrrelda juhtorganeid siis VTX1800 puhul on Honda inseneerid müts maha teinud head tööd kõik käib sisse välja väga kindlalt (snug fit), väga meeldis, sidur ka selline pehme. VZR on selline rohkem raiu sisse masin :) Eelmine assta sai põhjalikult nende eelmainitud masinatega tutvutud.

Seda soovitan uurida, kuidas ümberehitused mõjuvad kütusekulule. vzr1800 ja M109r on muide selles mõttes väga erinevad riistapuud kuigi välimuselt samad. M on usa turule ja seal ei kotita nii palju selle öko teemaga, seega rattal pole näiteks katti. Kui VzR il vahetada sumps ja mitte muuta kaarte, võib kulu minna ka väidetavalt paak 100km-ile.

Sõites kaalu üldse ei tunne. Linnas on isenesest lihtsam ummikutes baigiga sõita :D aga maanteel mmm.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”