Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tulede saaga jätkuks kiskusin lahti ka vasaku käe lülitid. Üllatus üllatus - korrosioon:
Jootest lahti kaabel hoidis end veel paari kiuga kinni.
Puhastasin lüliti, jootsin juhtme tagasi kinni ja käisin asjaosalised pistikud ka veel peene liivapaberiga üle.
Tulemuseks süüte sisse keeramisel põlev vasakpoolne latern ja hõõguv parem. See mis asendis tulede lüliti ise on lähitulesid ei huvita. Off/gabariidid/On liigutamine paneb ainult gabariidid põlema.
Testiks installeerisin vahele ka relee kiti mis jaapanist kohale jõudis. Nende abil lõid mõlemad laternad korralikult põlema. Tulesid aga välja lülitada ei õnnestu. Juhtmeid liigutades hakkasid ka releed sisse välja plõksima. Ehk siis saaga jätkub. Järgmisena vist kaotan vasakut lülitit ja ülejäänud juhtmeid ühendava pistiku ära. Joodab juhtmed kokku. Üks potensiaalne (proovi korra veel) murekoht vähem. See neil teada tuntud probleemne koht.
Vahepeal jõudis minuni ka uus paak:
Ja uus tuli:
Viimane saadeti küll VIN koodi alusel ja minuni jõudis sama tuli mis ees. Lubati ringi vahetada.
Kuna siduri viimane/pealmine ketas oli "valesti" tagasi pandud tekkis soov teada saada kas sidurit on moditud. Kiskusin selle lahti.
Modifikatsioone tehtud ei ole aga samas lõtku ka ei tuvastanud ja nägi välja nagu uus. Eeldan, et OEM oma vastu vahetatud mingi hetk. OEM tihend vahele ja ladusin kokku tagasi.
Veidi asjade harutamist, jõu ning ilunumbreid ja sain mootorigi maha.
Mootori lasin alla koos kinnitustega, ei olnud selleks vaja eraldi spetsiaalset võtit. Raami alumise poldi otsas olnud väike mutter tuli käega lahti. Suured on ainult vasakpoolse mootori kinnituse ja kiige kinnituse küljes. Neid ei ole aga vaja hetkel näppida.
Parem mõrades kinnitus ei vajanud küll eemaldamiseks spets võtit aga ei saanud ka valutult seda lahti. Proovisin kõiki võtteid mida teadsin aga ühes tükis ta välja ei tulnud.
Mul endal nagu kahe kõrva vahele jäänud, et sellisest materjalist poldid ei käi aluplokiga kokku.
Sabaraam vist teise ratta pealt, roostes ja nähtav osa tuimalt spreiga üle tõmmatud.
Võtsin maha ka juhtmestiku, et seda oleks lihtsam kontrollida/parandada ning tule mis nagunii läheb vahetusse. Ja nii ta siis minust nädalavahetusel maha jäi.
Eile sain keevitajalt kätte mootorikinnituse.
Võiks teine kesta küll.
Järgmiseks siis:
- Mootor puhastada
- Sissemurdunud polt eemaldada
- Klapid regullida
- Juhtmestik parandada
- Nina raam eemaldada, roostest puhastada ja värvida
- Sabaraam roostest puhastada ja üle värvida
- Staatori magnetid üle vaadata ja vajadusel kinni/üle liimida.
Eks viimase ülesande käigus ole näha kas õnnestub seda geneka kaant veel kasutada või peab välja vahetama.
Süütevõti on erinev bensiinipaagi ja kiivriluku võtmest. Ehk on mõni võtmemeister nõus viimasel kahel nuute vahetama, et saaks kõik ühest võtmest toimetama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.