Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Kas üldse tasub saada mootorratturiks, mootorratta omanikuks? Elukoht TLN kesklinn.

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

wylde kirjutas:
Spoiler
rannamees kirjutas:

Tee oma unistus teoks, kõik need küsimused on lahendatavad!
Ainuke asi, mida ei soovitaks, on uus liisingupill ja nimelt seetõttu, et esimene ratas ei pruugi enam üldse mingi aja möödudes meeldida/sobida.

Kuna mul kindel soov on tänaseni veel vähemasti Kawasaki Vulcan S, siis pole palju variante. Kasutatuna hind algab 6k, tutikana 7k. Teist tüüpi tsiklite seljas tean juba ette, et ei meeldiks istuda. Olen Aasias reisidel kärutanud erinevate variantidega. Ka Honda Rebel ja Triumphi mudelid visuaalselt meeldivad, ent vähemasti googeldades on kõige paremaid hinnanguid Vulcan S saanud. Fast; nimble, real joy to ride. Good for a first bike and can surprize even serious motorcyclists. Lisaks kuna olengi algaja, siis ABS tundub ka minu jaoks "must be" lisa. ABS-iga on aga vaid uuemad mudelid. Ja kui hinnavahe uue rattaga on vähem kui 50%, siis kuumaksetena seda hinnavahe ei tunnetagi, küll aga võib see vanem pill olla murelapseks hiljem. Tutika rattaga tean, et täiendavaid kulusid esialgu ei ole.
Lisaks iga teine kommentaar on, et küll sa kukud. Ma ei suuda mõista, miks peaks tsiklil kukkuma? Vale kiirus ja rattad blokki pidurdamine või muu põhjus? Ega ABS pole mingi imeloom, aga olen ka ralliautoga lapatsit vajutanud ja tõesti oli keeruline kurvides autot teel hoida. Kas see kukkumise statistika võib ka olla ABS puudumise põhjus?

PS, Kawasakil saab seadistada lenksu ja jalgade asendit 3 astmeliselt, ehk enda pikkuse järgi saab mugavalt asendi paika sättida aga seda siis tutikana ostes.

Igaljuhul, igal sõiduvahendil;tehnikal on tohutu vahe mugavuses jms kui tootmisvahe on 5 aastat. Normaalne järelturu hind oleks -10-15% iga aasta kohta tootmisest. No way alla 2010 ratta eest tuhandeid hakkaks välja käima ja alla selle oleks hind samuti kahtlaselt odav. Kui ise sõidutehnikaga riske võtan siis see teadlik valik, peaaasi et tehnika ei tekita riske minu eest :)

Mina võtaks uues. (Hetkel ei ole tegemist sarkasmiga)

1) Talle on järelturgu
2) Murevabam
3) Saad kasko teha. (Mina teeks)
4) Uue ja kasutatud S-i hinnavahe ei ole nii suur ka mitte.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”