Ebaseaduslikult sõitmine


ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Lugemata postitus Postitas ttt »

wylde kirjutas:
Spoiler

See on arusaadav, et seadus ei luba. Pigem just, et mis on common sense ja kas on parem ise saada lisaks koolile omapäi rattaga sõbraks või harjutada ainult kooli õpetaja valvsa pilgu all. Ükspäev kui load käes ja omad õigust minna liiklusesse, siis neid faktoreid enam kaasa ei tule, et keegi kõrvalt manitseb, kaitsed sind või tugikaared püsti hoiavad. Muidugi oleks plaanis koolis niipalju selgeks saada, et külili ei kuku ja siis oma ratas garaažist õue ajada, samas ei ole ARK eksam ka mingi maagiline punkt, millest alates oled rattasõiduks küps. Ma eelkõige oma küsimusega mõtlengi, et kas kaherattalise sõiduvahendiga omal käel veel täiendavalt sina peale saamine võiks olla kasuks nii eksamile kui peale eksamit liiklusesse minnes? Risk vs kasutegur?
Hea võrdlus oleks ülikooli haridus ja praktiline töökogemus – kumb on olulisem, reaalses elus hakkama saamisel? Keegi usaldaks praktilise oskuseta kuid diplomiga kirurgi? Mis politsei arvab on selge, must ja valge. Minu mõte oleks Türi äärelinnas omal käel proovida ja maanteele niipalju kui on lähima platsini kilomeetreid. Ma pigem ootasin vastust, et kõik me nii alustasimegi, kuid siin tundub ülimalt seadusekuulekas seltskond kogemusi jagamast, kes kannatavad ära sõidukoolide sapilised kommentaarid ja röögatud listasud õppesõidu tundude eest mitte väga paindlikel kellaaegadel. Ma tahan positiivset fiilingut et üldse mootoratturiks hakata, ma ei usu, et seda koolist kõike saan?
Igaljuhul aitäh. Ise siiski leian, et olenemata lubadest, pean ma omal käel rattaga harjuma ennem Tallinna liiklusesse tulekut ja teen ma seda ennem ARK eksamit või peale, ei tohiks taunimisväärne olla.

Mul läks nii, et leidsin sobiliku ratta suve lõpus aga koolitusele oli plaanis minna kevadel. Ma tahaks näha seda inimest, kes suudab suve lõpu, sügise ja terve talve oma ratast garaažis vaadata, sest äkki jään vahele :D Läksin sügusel koolitusele ka, paralleelselt õppesõitudega käisin kodutänaval parklas (linnas) oma rattaga harjutamas. Lisatunde saab oma rattaga poole odavamalt, platsilgi pidid mitmed oma tsiklitega käima. Küsisin sõiduõpetajalt, kuidas nad sinna saavad, vastus oli, et sõidavad :D Kuna ARK eksamite vastuvõtt lõppes enne kui minul motokool, siis kevadel ongi plaanis oma rattaga veel tund v paar võtta (õpetaja tuleb kodu juurde). Lisaks on plaanis lubadega sõber ära rääkida, kes mul järel sõidaks ja juhendaja oleks, nii saab veel reaalset sõidukogemust (kui kogu aeg mitmekesi sõita poleks ju lube vajagi?). Ja siis eksamile esimesel võimalusel. Minu jaoks oleks kooli 10h ikka liiga vähe olnud, ma ei taha mingi ehku peale minna eksamit tegema, niigi närveerin. Nii et mina ei näe küll midagi halba selles, kui kuskil platsi peal natuke harjutada ja paarsada meetrit majade vahel sõita, et sinna platsile saada. Jah, päris esimest korda tsikli seljas istudes oli kõhe üksi platsilt koju sõita, lootsin, et välja ei sure :D aga motokooli tunnistusega olen ju kooli arvates küps liikluses osalema? Muidugi mul tavaliselt ilgelt veab ka :D Igapäevaselt linnas ei sõidaks, sest mul teooriaeksam juba tehtud..
See ka veel, et motokool ei õpeta kedagi sõitma, vaid teeb nii, et sa liikluses kohe surma ei saaks, nagu keegi siin foorumis ütles.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”