Ebaseaduslikult sõitmine
-
- Postitusi: 323
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Ebaseaduslikult sõitmine
wylde kirjutas:tere,
Olen ka ette võtmas mootorratta kursuseid, märtsis algavad. Plaan täielikult pühenduda, et saaks koolis ratta ruttu käppa, ruttu eksamitele ja ratta selga. Samas lugedes siit varasemaid ARK eksamite lugusid, siis on ka väga reaalne, saada eksamitele Juunis. Ja kuna mootorrattal täiesti algaja, siis mul kahtlus, et kas ja kui piisav mulle need 10h autokoolist on, eriti kui hajutada vahemikku mis autokooli ja eksami vahele jäävad? Seega mõte endal aprillis tsikkel koos varustusega ära osta ja toimetada Türile garaazi ja käia nädalavahetustel kuni eksamini vaikselt väikestel teedel (eelkõige mõnel kohalikul platsil harjutamas). On see tark mõte, või piirduda ikkagi ainult motokooli sõidutundidega ja mitte riskida mujal vahele jäämisega? Variant on ka tsikkel soetada ja õppesõidu platsidele haagisega lasta vedada kuid selline logistika oleks parajalt kulukas. Ja siis et kui ma peale ratta kooli oma rattaga peale sõidukooli rohkem ära harjun kui kooli omadega, siis saan aru, et eksamil ei ole see kuidagi taunitav kui enda rattaga kohale lähen või on? (haagisega kohale). Ühesõnaga tahan varem oma ratta selga ja liiklust segamata, väikese koormusega teel ja platsil harjuda uue sõiduvahendiga. Eesmärk ei ole rattaga tava mõistes liiklema hakata. Kui taunitav selline käitumine on ja võimalikul vahelejäämisel on must ja valge olukord ning põhjendused ei maksa midagi?
Noh, mina oskan niipalju kommenteerida, et sikliõppes nühid tänapäeval enne platsi piisavalt kaua, kuniks sõiduõpetaja su siklivalitsemisoskustes enamvähem veendunud on. Ja alles siis lastakse tänavale. 10h vast ei piisa jah. Samas on võimalik ka oma tsikliga nii õppesõitu kui Maanteeameti eksamit hiljem teha, eeldusel, et mõni lubadega vend (või miks ka mitte-õde ) selle riistapuu sulle kuhu vaja kohale toimetab. Aga ise soovitaks kah siiski kooli pille, omast hakkab kahju, kui külg maas ära käib
Kuigi jah, eks see olene vist koolist ja õpetajast kah...
Aga viimasele küsimusele vastan, et vahelejäämisel olukord ongi must-valge ja sinna ei saa parata miskit. Kui väljaspool ametlikku õppeplatsi rattaohjamisega vahele jääd, siis LS mõistes on see osalemine liikluses ilma juhtimisõigust omamata ja nii ongi. Kuivõrd suur tõenäosus on vahele jääda, on iseasi, aga ebaõnne korral on Maanteameti eksam nii aastakeseks edasilükatud.
tuman kirjutas:Minu meelest ei tohiks vahtralehtedele ka 150+kw bemmi kätte lubada kuigi tõsi, mopeedautoga on ka täiesti võimalik ennast puu ümber keerata.
Kusjuures kahel käel poolt. Vahtralehed võiks oma lehestaatuse miski kuni 1200 kuubikulisega kenasti ära kannatada ja liikluse loogikat õppida. No, miski 40-60kw. Lahja aparaadiga alustades õpib rohkem teistega liikluses arvestama, elementaarset viisakust ja mitte hakata tõmblema juhul, kui sust möödutakse. Ehk oleks vähem neid vingeid kraaviuurijaid. Ja jääks nii mõnigi vastne roolikeeraja ellu...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.