BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

Krl kirjutas:
Spoiler
yeekim kirjutas:
Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:

Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:

Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.

Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne :wack:

Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.

Paremkurvis korvi ratast kordades kergem õhku tõsta, kui vasakkurvis. Viimane variant tähendab ikka korvi massi ületavat kallutamisjõudu. Olen korvi vasakkurvis küll õhus hoidnud, aga üldiselt tähendab see korvi juba enne kurvi õhku tõstmist ja siis ikkagi veel parasjagu toore jõuga kallutamist. Paremkurvis kerkib korv aga nagu iseenesest, vaata ainult, et üle ei lase minna. (crash)

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”