BMW K100LT HACK
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Spoiler
yeekim kirjutas:Krl kirjutas:yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne
Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.
Paremkurvis korvi ratast kordades kergem õhku tõsta, kui vasakkurvis. Viimane variant tähendab ikka korvi massi ületavat kallutamisjõudu. Olen korvi vasakkurvis küll õhus hoidnud, aga üldiselt tähendab see korvi juba enne kurvi õhku tõstmist ja siis ikkagi veel parasjagu toore jõuga kallutamist. Paremkurvis kerkib korv aga nagu iseenesest, vaata ainult, et üle ei lase minna.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.