Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Segased küsimused jms
reimps kirjutas:Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.
Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
mx77 kirjutas:desmorado kirjutas:mx77 kirjutas:Kas kellegi on kogemust LiIon akude ületalve pidamisega. Kas peaks külmade saabumisega ka maha kiskuma või võib rahulikult peale jätta?
On kogemus LiFePo4 tüüpi akuga (Shorai). Igal juhul otsad maha, korralikult laadida ja siis külmkappi
. Isetühjenemine on seda tüüpi akudel max 5% kuus ja ca 0 kraadi juures tunduvalt väiksem. Seda tüüpi akud ei anna külmunult midagi välja (CCA), samas ka ei tühjene. Soojenedes tõuseb ka CCA normi.
Enda oma laadisin täis ja panin garaaži ukse nurka, kus on jahedam, nii ei pea enne kevadet laadima. Kuni uue aastani oli tsikli peal (soojas garaažis) ja siis kukkus jääkpinge ca 3 nädalaga 13,25 voldi peale. Praegu istub 13,85V peal, elik 95% laetusest.Terv.
Seega kuna mul on külm garaazh (sellepärast muretsesingi) võib rahulikult peale jätta? Hetkel on tarbijana taga vaid spido kell.
Mul ka tarbijana vaid spido kell. Aga kui aega ajalt pinget kontrollida, siis miks mitte. Mälu järgi oli parim säilitustemp vahemik seal 0...+4 kraadi juures. Aga LiFePo4 akude (nominaal 12V) pinget ei tohi alla 12.86V lasta kukkuda. 12.86V = 20% mahutavust.
Terv.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: Segased küsimused jms
stev666 kirjutas:reimps kirjutas:Langes 0,85 voldiseks või langes 0,85 volti?
Suht õigest küsitud vähemalt - segase küsimuse tänane karikas läheb sulle.Selleks see teema ongi,....aga 0,85 voldini
Kui tegemist LiFePo-ga (12V), siis peaks olema kutu. Võid proovida laadida, sest on olnud juhuseid kus ärkab ellu.
Terv.
Veidi infot: http://advrider.com/index.php?threads/m ... 4/page-125
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Segased küsimused jms
Hoi!
Kas see on järjekordne "soovinsinukrediitkaardiandmeidjarahasellepealt" sait:
http://www.ndrpmarket.top/
Huvitavad mõned tsikli jupid aga kõik hinnad on kas 44 või 45€
'edu
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Segased küsimused jms
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
yeekim kirjutas:Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....
Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV, guzzi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Segased küsimused jms
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
Mul on kujunenud rutiiniks, et käivitusnupu järel vajutan ka start/stop "off" nuppu. Ei meeldi see hetkeks seisma jäämisega seotud plõksimine. Nii et ei pruugi sellise masina käivitussüsteem reaalselt rohkem tööd teha kui "tavalisel" masinal
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Re: Segased küsimused jms
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
Auto pole veel küll nii vana (3a, 45t km), et remonti võiks tahta aga seda start/stop süsteemi ta nii hullult ei kasutagi. Vähemalt tööle-koju 15 min. otsaga. Igal autol ilmselt oma süsteem aga oma autol (Opel Mokka 1,4) talvel see praktiliselt (sõltub mootori töötemperatuurist, kliimaseadme valikutest, välisõhu temperatuurist, aku laetusest ja ilmselt veel millestki) ei rakendugi . Lisaks on tal võimsam starter (1,4 kw vs. 1,1 kw) ja mahukam aku.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Segased küsimused jms
Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.
Mazdal näiteks jäetakse seisma üks silinder survetakti lõpus ja käivitamiseks antakse kütus+säde peale. Aga tootjatel võib see erinevalt lahendatud olla. Starter ei kestaks sellist "hooramist"
https://www.caranddriver.com/news/mazda ... e-car-news
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Segased küsimused jms
Mersul see start-stop küll igati hästi toimiv.Kasutan ja ei näe põhjust isegi välja lülitamiseks.Kui temp on alla 0-i siis ei lülitagi välja.Mersul(V-klass, Vito 2,2l)selleks ka eraldi starter.Automaatkastiga hoiab mersu käiku sees kui välja suretab ja käivitades hakkab auto justkui starteri jõul juba kohe liikuma,mis tagab väga sujuva kohalt mineku.Garantii 3a 450000km.Piduriga saab ka Mersul asja juhtida.Kõvemal vajutusel suretab,kui õrnalt jalga peal hoida ei sureta.
Sama ei saa öelda Škoda(ja ka muud VW-d) kohta. 2016a Ocatvia Scoudil 2,0 TDI DSG kastiga oli küll see kohalt minek väga äkiline ja kolksuga,kui vähegi rohkem gaasi andsid.Naise Fabia 1,2TSI DSG on natuke sujuvama käitumisega ,aga ikkagi jätab soovida.Seal probleem vist see,et suretades läheb justkui käik välja(või sidur lahutab) või midagi sarnast. Pidurit vabastades kõigepealt käivitub ning siis alles läheb käik sisse ehk kui kohe lapatsit anda,siis läheb suht pauguga see käik+kohalt minek. Škodaga sõites lülitasin üldjuhul selle välja.75tkm-t pidas igaljuhul vastu.
Olen ka natuke Volvo XC70-ga sõitnud ja see oli AUT kastiga väga sujuva käitumisega.
Pole veel ühelgi tuttaval kuulnud,et seda starterit oleks vaja vahetada olnud.Osadel autodel(Ford ja vist ka Volvo) on selle süsteemi jaoks ka lisaaku,et peaakut säästa.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Segased küsimused jms
Tavaliste starterite elueaks loetakse üldiselt 30k - 50k käivitust. VW grupi masinatel peaks olema Start/stop süsteemi puhul tavaline starteriga käivitus, aga väidetavalt on starter ehitatud selliselt, et kestab 300k - 500k käivitust. Aku on Start/stopi puhul suure mahutavusega ja kiire laadimisega. Mul toimib start/stop süsteem sooja mootori puhul ka -10 kraadiga.
Kui linnavahel sõites enam vähem valgusfoori tsükleid ja liiklust aduda, siis saab seda süsteemi päris edukalt ära kasutada. Ükskord tegin väikse katsetuse, et 20min jooksul 15km pikkusel lõigul Tallinnas seisin Start/stop süsteemiga üle 6min väljasuretatud mootoriga paigal.
Re: Segased küsimused jms
viimased 5 aastat olen start-stopiga hommikuti ja õhtuti Pirita teel liigelnud. Siiani pole probleeme olnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Segased küsimused jms
M.T. kirjutas:Spoiler
yeekim kirjutas:Piipz kirjutas:Ma äkki kunagi olen seda juba küsinud aga kas need tänapäeva start-stop tüüpi käivitusega autod tahavad oluliselt tihemini starterite remonti ka saada?
Kääksutatakse neid mõni päev ju lausa kümneid, kui mitte sadu kordi.
St nüüdseks on sellised masinad juba nii pikalt teel olnud küll, et küsimusel mingit alust oleks.Kas osadel markidel seda mitte genekas ei tee.....
Genekas üksi nüüd vaevalt mootorit käima paneb. Aga neil start/stop funktsiooniga autodel oli vist mingi starter-genekas ehk 2in1 asi. Ise pole veel ühegi sellise isendiga nii kaua sõitnud, et oskaks Piipzule vastata. Küll tean juhtumit, kus tuttava Skoda foori taga ennast välja suretas ja käima enam ei pannudki, ka võtmest mitte. Puksiir oli lahendus.
Ok, ISG siis...
edu
Re: Segased küsimused jms
Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
henrij kirjutas:Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.
Kütusekulu sõltub 99% parema käe asendist
EDIT: võib-olla mõni analoog
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm
https://thumpertalk.com/forums/topic/63 ... nsumption/
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Segased küsimused jms
henrij kirjutas:Kuna rumalaid küsimusi enam pole siis küsin siin teemas. Kui suur on 2 taktilise kerge enduro kütusekulu (näiteks exc 250) ? Otsin 2009+ endurot ja 2 taktilisega pole kunagi kokkupuudet olnud. Kas 100 km veab paagiga ära ? Eelnevalt sai sõidetud 600 yamaha TTr-iga see vedas paagiga umbes 170km ära.
Nu alla 10 toobi sajale pole ka kiiretel kruusa/metsateedel saanud. Päris janune pill on, exc250 siis.

Re: Segased küsimused jms
Ma 125sega saan 8l paagist jagu umbes 50 kilomeetriga, 100km jaoks pead ostma selle suurte kõrvadega Acerbise paagi ilmselt, ja mitte kihutama Kuskil oli suurem, 18l paak ka olemas, aga noh jah, sellise koguse kaasas tassimine läheb ilmselt natuke jaburaks juba.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.
Re: Segased küsimused jms
Rehvide kontekstis tähendab Beansprucht kulumist (ma tegelt ei ole eriline saksa keele äss, aga noh kunagi sai palju DTM-i ülekandeid vaadatud ja seal see oli põhisõna ), ehk siis servadest rohkem kulunud äkki?
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Segased küsimused jms
bitter kirjutas:Auto rattad teemaks. Mida tähendab kui saksa ebay müüja kirjutab kõigi 4 rehvi kohta : seitlich mehr Beansprucht? Mingi külgsuunaline stress ... Eelkõige vaja velgi aga enamasti on 5-6 mm-ni sõidetud rehvid peal. Ei saa aru kas need "seitlich mehr Beansprucht" on sisuliselt prügi või kannatab sõita.
Külgede poolt rohkem kulunud (loe: kokkujooks paigast ära olnud või liiga vähese rõhuga sõitnud).
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Segased küsimused jms
Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?
G
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Segased küsimused jms
grahv kirjutas:Vahel tahaks oma patsaanide nutiseadmetele peale panna on-line piirangud - näiteks misiganes andmeside on kättesaadav nt 1 või 2 tundi ööpäevas, või ööpäevase andmesidemahu kehtestamine, vms... On keegi kokku puutund - mis (tasuta) variante on Androidile?
G
Töökaaslane "piirab oma järelkasvu inimõigusi" ruuterist, seal saab seadmete kaupa (mac aadressi järgi) seada tunnid/kellaajad millal nett seadmesse jõuab. Tal on mobiilne üldse kinni pandud. Aga see töötab ainult koduseinte vahel, sõbra juures ja avatud wifis see ei toimi.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Segased küsimused jms
krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...
küsimus:
Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.
vastus:
A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.
Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.
Turvalist liiklemist soovides
____ _____Maanteeameti klienditugi
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Segased küsimused jms
simp kirjutas:Spoiler
krt kas mu küsimus oli tõesti nii halvasti sõnastatud...
küsimus:
Palju isikuid on Eestis kes omavad A-kategooria juhiluba ja ülevaatusega
L3e/L4e sõidukit või on sellise sõiduki vastutavad kasutajad.vastus:
A kategooria juhiluba omab 23 655 isikut.
Kehtiva ülevaatusega L3e ja L4e kategooria sõidukeid on liiklusregistris 15 330.
Turvalist liiklemist soovides
____ _____Maanteeameti klienditugi
Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Segased küsimused jms
pühak kirjutas:Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?
Siis ei lähe liisingupillid arvesse.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
simp kirjutas:pühak kirjutas:Küsi siis, et kui palju on A-kategooria juhiloa omanikke, kellel on ülevaatusega L3e/L4e sõiduk?
Siis ei lähe liisingupillid arvesse.
Ma ei usu, et Maanteeametil sellised ristandmed vabalt saadaval/olemas on. Küsisin möödunud aastal seoses Eesti motomaastiku infograafika loomisega mootorratta avariide kohta Eestis ja neid andmeid neil polnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.