Ebaseaduslikult sõitmine
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Ebaseaduslikult sõitmine
tuman kirjutas:Spoiler
urmas66 kirjutas:Rasmuse soovitatud kone vahetus oleks igati norm lahendus ja lisaks paremale minekule saad ka käelist tegevust arendada,mis ei tule kohe kindlasti kahjuks.Kui ratas on 125cc arvel ja sinu nimel,siis ma ei näe küll mingit probleemi.Tõenäosus sellega vahele jääda on suht olematu.
Ma siiani ei suuda aru saada tsikliga sõitjatest,kes ei oska ise oma ratast ehitada või remontida-hooldada.Mul ühel tuttaval on poeg,kes iga asjaga kohe issi juurde jookseb ja see siis vut-vutt poja ratast putitama tormab või üldse teenindusse viib.Selle asemel,et poisile asju õpetetada.
Osta omale 125cc ratas, vaadates enne et sellele rattale oleks võimalikult lihtne suurem kone vahele aretada. Ehk sellele rattale oleks sama tootja suurem kone,mis enam vähem vahele mahub, saadaval.Mulle kõlab see soovitus samamoodi nagu äsja A2 saanud isikule soovitada osta mingi 250cc baik ja sinna käelise tegevuse harjutamiseks hakata busa mootorit vahele ehitama
![]()
Tänapäeva 125cc rattad on alustuseks ja esimeseks rattaks küll ja veel. On minekut, on kõike. Pigem siis harjutamiseks võtta mingi veaga/avariiline ligi ja see sõidukorda saada. Eks siis kasutaja ise näeb, kas jääb mõni kuubik jalge vahelt puudu, saab ka pärast mootori vahetuse peale mõtlema hakata. Või siis oodata see 2 hooaega, et saaks juba suurema riistapuu selga istuda.
No milleks ajada mingit asja nüüd nii äärmusesse ? Kui sa loed mu teksti veel kord läbi siis saad ju aru, et ei mõelnud võrrist motogp ratast teha, vaid et odavalt saaks noor omale pilli millega liiklusvooluga kaasa püsida mis on minumeelest kõige tähtsam. Tänapäevased vesijahutusega 4t pillid on juba tõesti asjalikud et polegi vaja miskot teha või saab edasi arendada lihtsalt ilma kone vahetuseta. Aga mina oskangi rääkida ainult sellest ajast kuna ise nendega tegelesin. Muideks, mul oli võimalus panna 200cc asemel ka Husabergi 500cc mootor, kuid selle 125se raami natuke uurides poleks see väändele vastu pidanud ning ka silinder oli nii kõrge et paaki oleks oma 10cm pidanud kergitama .
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.