BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Tõin konkreetse näite, registrinumbri, VIN-koodi, masside ja detailsete tehniliste andmete, sh pidurid, rattad jne, võrdlusega (et näidata, et ratastel tõesti ei ole peale plastikgondlite erinevuse mingit vahet). Isegi pildid saatsin.
Lisaks tõin konkreetse näite emmiliste maailmast, kus tõin soolona registris oleva Dnepri ja korviga registris oleva Dnepri andmed (konkreetsete rataste näitel), et illustreerida, milline võiks olla kandevõime korvil eraldivõttes emmi korviga rattal (minu korv ongi ju suht muutmata kujul K-650 oma).
Veel lisaks vihjasin, et on teisi näiteid, mida saavad ise registrist otsida. Aga kui ma leiaksin kellegi, kelle ratas oleks eelmisel või üle-eelmisel aastal korvikaks ümber tehtud ja hõlpsasti registrisse saanud, siis sellest oleks väga palju abi.
Ametnik hetkel rõhub sellele, et praktikad on muutunud sellest ajast, kui see K100 RS on registreeritud (2006). Samas on kindlalt teada, et vähemalt 2011-2012 sai veel sama protsessi järgi korvikaid registrisse. Küsisin viidet dokumentatsioonile, kus käsitluse/protsessi muudatus on kirjeldatud, eks paistab, kas selline dokument on olemas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.