Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas KIBU »

2007 600 cbaril vaheta välja mootoriketi pinguti. rajal saab kett oluliselt kõvemat vatti ja ketipinguti nende rataste nõrk koht. arvesta ka et sidurikorv hakkab suure tõenäosusega kolisema.
klge aga tegelt ka, rahvaliiga on neile kes sõidavad AEGLASEMALT KUI 1,30! Kas sa tõesti ehitad tsiklit või õigemini räägid ehitamisest ja laiema lenksu tunnetusest jne seades eesmärgiks aja max 1,30???? tõsiselt või? ikka kohe päriselt ei taha vähemalt C klassi kõlbulikku ratast ehitada kui niisugune rinkapisik juba küljes on nagu siit teemast välja loen?
mõistan et ma nüüd jällegi ei "püsi teemas" kuid siiski ütlen, et kui ei suudeta sõita aega mis C klassis võistlustele kvalifitseeruks (kunagi oli miski 1.35 vist) siis on kindlalt vara veel laia lenksu tunnetusest ja pidurite tuunimisest ja kergjooksu ketist jne rääkida.
Tegelt Rahvaliiga, nagu omal ajal ka C klass tegelikult, loodi selleks, et UUSI inimesi tänavalt ringrajale meelitada. et nad saaksid sarnaste tänavarataste seas PROOVIDA ringrajasõitu. mitte ei loodud selleks, et tänavalt "rinkamehed" saaksid seal mitu aastat tsiklit tuunida, aega veeta ja särada. mulle tundub et Rahvaliigast on saamas järjekordne "cklass" mis omalajal pidi kah algajaid rinkale tooma kuid kuhu keegi ei tahtnud siiski tänavalt tulla kuna seal sõitsid tuunitud tsiklitega vennad kellega "ei ole mõtet ju võidu sõita tänavarattaga". Ok Cklass on nüüdseks siiski omal kohal ja vajalik lüli algajate ja B klassi vahel just sellisena. Aga oma koht ja EESMÄRK on ka Rahvaliigal.
Need mõningad muudatused ratta juures on lubatud pigem seepärast, et paljudel kiirestisõiduhuvilistel on need juba tänavarattale tehtud ja et need seepärast kõrvale ei peaks jääma. mitte arvestusega et tuleb "rinkamees", proovib ühe suve ja siis läheb ratast tuunima et järgmisel suvel saaks uute tänavalt tulijate vahel särada.
kui sa tõesti tunned et Cklassi kvalifitseeruv aeg on sinule püüdmatu ja trenni selle püüdmise nimel kuidagi teha ei õnnestu, rajapäevad ja trennid kohe kuidagi sõitmiseks ei sobi, ainult võistlus! või siiski kuidagi ei raatsi ratast c klassi vääriliseks ehitada siis anna omapoolne panus sellega, et sõidad Rahvaliigas teist aastat vähemalt tuunimata tsikliga, et UUTEL tulijatel kergemini isu tärkaks.
Kui sa tõesti oled rinkapisiku külge saanud ja sind rinkateema huvitab ja ikkagi tahad kiiremaks saada (rattast oled kindlasti juba valmis tuunima) siis ehk võtad ka omalt poolt kaasa aidata ala arendamisesse selleasemel et teiste pingutustele kaikaid kodarasse loopida.
Ühe suve proovisid Rahvaliigas, liigud edasi C klassi nagu ette nähtud ja ei muretse seepärast et kohe 1.20 meestele kannapeale ei astu. pigem näevad siis järgmised rahvaliiga mehed, et seal kannatab sõita küll ja c klassi esimene ots kolib rõõmsama näoga B klassi jne.
Ja tsikli tuunimise juurde tagasi tulles on C klassi reegleid aluseks võttes sellel ka mingi reaalne point ja Allani päris rinkast pärit teadmiste jagamine ei jookse kah liiva.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”