Tänavalegaalne ringrajaratas


Mariella Lünka

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Mariella Lünka »

Toon hea näite ühest trennist 2014 suvest. Hommikul unise peaga lugesin oma tollasel Bitubo(ärge seda ostke palun) esiotsal compressioni ja reboundi tagurpidi paika. Tulemus oli see, et oleks esimeses trennis korralikult dokki pannud kuna tsikkel hakkas peale soojendusringe hoo tõustes peale esimest vasakut kiirendades niimoodi perutama et johhaidii. Õnneks oli mõistust boksi tulla ja asju kontrollida kuna kahtlustasin kohe, et sai midagi valesti loetud. Hüdraulika oli mõne kliki ulatuses paigast ja see oli väga räigelt tunda. Et sellest loost võiks lugeda välja moraali kui palju mõni klikk siia või sinnapoole mõjutab.

Rehvide osas olen ma kõikidel võistlustel sõitnud Dunlopiga, trenne teinud ka Pirelliga. Väga erineva iseloomuga rehvid kuid võistlustel kasutaks ainult Dunlopit (sai 2015 käidud ka koolitusel Rootsis ja oli väga huvitav seminar seal). Rääkis inimene kes pikka aega töötanud rehvitehnikuna MotoGP-s, pm sai senine info väga põhjaliku ja nüansirohke selgituse. Ka rehvidega on see lugu, et 1 identse seadistusega võivad 2 eri sõitjat jõuda väga erineva tulemuseni - ühel toimib asi, teisel mitte. Muide kui paljud teavad, et meie Superbike slikk (KR108) on pm sama rehv millega sõidab Moto2?

Ühe asja lisaks veel. Vihmaga vihmarehv. Ma ei tea, rinkal ikkagi kiiresti sõites vihmaga ja tavalise rehviga tundub paras õudus, mina isiklikult ei julgeks. Päris kindlalt paneks dokki. Et võibolla oleks mõistlik see vihmarehvireegel lubada? See teeb küll veidi kallimaks asja kuid näiteks väga korralikke kasutatud vihmarehve on liikvel ning samuti ei pea valima kõige kallimaid uusi ehk Dunlopeid. Vihmakatega on veel see hea asi, et nad ei kulu niimoodi nagu kuiva rehvid (vähemalt kui rada korralikult märg) ehk siis, et nad kestavad suht kaua. See on vaid minu arvamus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”