Tänavalegaalne ringrajaratas
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Lisaks omalt poolt kah paar kommentaari:
C-klassis sõites ei ole erilist vajadust ratast tuunida (kui just otseselt raha ei sügele taskus), pigem on oluline lihtsalt väga heas tehnilises korras ratas - rõhuasetus võiks asuda sellel. Kui aegade põhjal pannakse juba B-klassi siis on juba mõtet veidi tehnikasse investeerimise peale mõelda.
Amortide seadistuse osas tasuks igal sõitjal ka veidi endal eeltööd teha, youtubes on materjale piisavalt (tasub otsida "sag adjustment" jne). Kui pole kogemusi siis on amortide seadistamine põhimõttel "a ma ei tea, ringiaeg on veits jama, keeraks esiotsa vedrust peale veits, jäigem on parem" lõpeb enamasti räigete laksudega millest saadud negatiivne kogemus viib paljud rajalt minema. tsikli seadistamine on tervik ja ilma teadmisteta ei ole mõtet asju kruttima minna - igal seadistuse muutmisel või testimisel peab olema reaalne põhjus ja see peab olema ka mingi sellise inimesega kooskõlastatud tegevus kes päriselt jagab asja. Rohtlaan on siinkohal hea valik.
Nagu eelnevalt mainitud siis tasuks tegeleda paketiga tehniline korrasolek, dyno, amordid ja rehvid. Need on komponendid mis on väga olulised. Loomulikult on mõistlik käija ka sõidukoolitustel sest tehnikaspordis on 2 olulist faktorit - tehnika ja sõitja. Tasub meeles pidada, et pole olemas ühte ideaalset seadistust mis töötaks alati ja kõigi puhul ühtemoodi. On mingi üldine teooria mis lähtub füüsikast ja siis on subjektiivne külg mis lähtub sõitjast. Selle eelneva heaks kompotiks kokku segamine võtab aega, kilomeetreid ja häid nõuandeid. Reegel on ka see, et testitakse ühte muudatust korraga kuna vastasel juhul on tegemist hiromantiaga. On soovitav pidada ka mingitsorti päevikut oma tsikli ja seadistamise jne kohta - ilmaolud, rehvid, temperatuurid, ringid jne jne jne.
Personaalne kommentaar Ardillale - rinkalsõit vastupidi levinud arvamusele käibki suures osas jalgadel. Kui väsivad käed siis on kas sõiduasendiga pahasti või oled lihtsalt krampis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.