Tänavalegaalne ringrajaratas
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Ma ise otsiks kedagi kes reaalselt oskab seadistada vedrustust ja veidi nõuandeid jagaks. Sest ma keerasin vedru pool tiiru peale eest ja ratas muutus suht kehvasti juhitavaks. Võimalik, et see on minu puhas pseudeettekujutus.
Enda selle aasta sõitmistest tegin järelduse (käisin ka Hanno Velti koolitusel), et pikk tee on käia. Talvel plaanin siis teha järgmist:
Esihargi hooldus,
Pidurivedeliku vahetus,
Esipiduri sadulas on kolvid vaja vahetada ära (jäi eelmisest aastast tegemata paremas suportis, jupid ostetud)
Korraline hooldus.
Mootorikaane kaitsme peaks panema külge.
Puhastan ära sisselaske.
Puhastan ära või vahetan paagi filtri.
Proovin midagi leiutada kukkumispunnidega ees, taga, LSL-idega midagi aretada (need liiga lühikesed tunduvad)
Paigaldan uime.
Teen ohutumaks (odavamaks kukkumised), heeblid on stokid, teen väikesed sisselõiked, panen rooli stopperitele rattakaalud, jalaraudadele väikesed sisselõiked, paigaldan uime.
Mul on OEM rooliamort kui eelarve lubab võimalik, panen miskit ägedamat.
Vedrude peale olen mõelnud aga ei ole veel saanud aru kas pointi on? Piduriklotsid võiks siiski olla veidi ergamad, samas võimalik, et mul on pigem muna puudu
Ma ple veel selle ratta kogu potentsiaali välja pigistanud Olen kaalunud ka R6-te või Gsx-ri 600 2007a alates. Aga see on vaid kaalukausi teema ja kaugem plaan. Usun, et selle aja peale on rattad vast tehnoloogiliselt palju muutunud ajastu mõttes
See on see millest ma puudust tundsin. Võimalik, et kaalun ülekande muutmist.
Eelarve on ka teemaks kuna pean VZR-i kallal veidi nokitsema seal vaja ka üht teist korrastada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.