Tänavalegaalne ringrajaratas


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 485
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Eesmärk on oma tänavaratast natuke kohendada, mitte täis rinkapilli ehitada. Las see tuleb kunagi tulevikus ja siis juba teise teema all.
Kukkumine on kallis aga saab ka seda kulu vähendada - mootorikaitsmed, kukkumispunnid. See hooaeg vanajumal hoidis, kahe kukkumise peale kulus ainult 2 geneka kaant, 2x õlivahetus+filter ja üks geneka kaane kaitse. Plastiku parandamine käib asja juurde.
Oma ratta Honda CBR600RR 2007 valisin ekstra selle pärast, et ta on viimane võimalikult ilma tehniliste lisaabideta (isegi abs-i pole) ehk mees ise õpib sõitma, mitte elektroonika. Ainus tehasepoolne täiendus on rooliamort. Selles osas ka nii plaanin jätta ehk PowerCommanderid ja QS-d jms jäävad olemata. Siinkohal ei morjenda, et uuematel ratastel kõiksugu abid peal. Alla 1:30 sõitjad liiguvad igal juhul ka stock rattaga c-klassi ja vastupidi ehk saab ka stock rattaga c-klassis rahulikult sõita.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”