Tänavalegaalne ringrajaratas


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

911 kirjutas:

Vabandan ette teema solkimise pärast....

Kui sa lähed kõrgemasse klassi kunagi siis saad ruttu aru, et sa ei hakka never ever võistlusrattaga tänaval sõitma. Ja kui kukud ( korralikult) siis on mõru maksta ja remontida lisaks rinka vidinatele ka tänava jubinaid ( näiteks tuled).
Nagu öeldaksegi nn universaalsete asjade kohta.....
Ära pane quicksiftereid ja muid lisa asju rattale, millega sul ei ole plaani minna Vihuri klassist kaugemale.
Tegelikult on kõik need tummisemad asjad modifikatsioonid. Quicksifter, Powercommander jne. Saad ise ka aru mis teeb sinu ratta kiiremaks - need jäta külge panemata. Jäta juba oma põhimõtete pärast. Sest imelik oleks, kui tõstad
kisa vihmarehvide pärast ( õigustatult, minu meelest) aga samas keerad enda rattale
igasuguseid upgrade vidinaid külge. Investeeri endasse ja hiljem lõikad rohkem....
Tean ja näen kõrvalt, kuidas rahakotid sõidavad. Olen näinud ka seda, kuidas nad hiljem kangemates klassides esinenud on - halvemini, kui oleksin arvanud. Või siis jätavad järgmisse klassi minemata.
Kangemates klassides on ka teiste pillid ära näpitud ja näeb rohkem mees mehe vastu sõitu.

Jalarauad, heeblid ja muud vidinad, mis muudavad sõitmist mugavamaks ja turvalisemaks - vaheta/lisa palju jaksad. Samuti vaheta hammakaid ja klotse.

Jah, tehnokontroll paljutki ei kontrolli ja sõidab rajal igasuguste keelatud modifikatsioonidega rattaid. Mis on nõme. Lahendus vist oleks küll ainult mingi mudelipõhine sari (ktm390 vms). Kõik reeglid paberile punasega ja eksimuste puhul karistus. Mina osaleks selles sarjas kindlasti.

Ma rohkem seda teemat ei solgi.

Siin tõsi taga. Rinkale on mõistlikum minna siiski ettevalmistatud rattaga millelt on OEM jupid maha keeratud. Või siis lausa hoidagi lausa kahte ratast. Üks rinkale teine linna. Rajale oleks kindlam minna käruga kus ratas peal :) tagasi samamoodi. Siis odavam.

Siin tulebki see n.ö. common sense mängu, ehk kuhu maani on mõtet asja ehitada ja mis on eesmärk.

Aga huvitav on siiski lugeda ja midagi ka kaasa ehitada. Samas vahel on vast mõistlikum ratas ära vahetada kui üritada mingit asja punnitada teiste asjadega võrdväärseks ja siiski mitte suunatud eesmärgini jõuda ning hiljem kahetseda maha maetud raha. Näiteks minu gixer, mõistlikum on 2008 a R6 osta ja oma ratas ära müüa kui hakata 2002a. ratast 2008 aasta ratta isegi stok vidinate tasemini arendama.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”