Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas KIBU »

kui juba ratast ehitad nahui sa üldse seal "proovijate" klassis sõidad??? :) rahvaliiga sai just loodud selleks et tänavasõitjad tava tsiklitega saaks ringrajasõitu "proovida" ENNE kui tsiklit rajasõiduks ettevalmistama hakkavad. umbes et äkki ei meeldigi ja selle teadasaamiseks ei ole mõistlik kulutusi teha. muudetud rattaga, näiteks teised gondlid vms oleks juba märkimisväärne psühholoogiline eelis teiste sõitjate ees, seepärast pole muudatused lubatud. eks c klassi piirangud ümberehitusele on kah seepärast et rahabossid lihtsurelike vahel hiilata ei saaks tänu ostetud juppidele mitte niivõrd tänu sõiduoskusele. ehk et sõitjad õpiksid sõitma ja põsiksid konkurentsis ilma kallite investeeringuteta.
kui sa juba tead et rada sõita tahad ja oled valmis ka tsikli juures muudatusi tegema, koli kõrgemasse klassi. madalas klassis sõitmine mingil muul põhjusel (enamasti vilets kiirus ja sellest tingitult olematu feim kõrgemas klassis) on minuarvates nõme. et olen küll valmis tsiklit kõrgema klassi reeglite järgi ehitama (märkimisväärne kulu) aga seal sõita ei taha kuna seal teised sõitjad palju kiiremad ja kulinaid saada pole üldse lootustki. see ei käind nüüd teemaalkataja pihta isiklikult vaid üldiselt.
teine asi on kui ringiajaga ei kvalifitseeru kõrgemasse klassi. a siis on vaja ehk rajapäevadel trenni teha enne võistlema minemist!?

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”