Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

kalleu kirjutas:
Kalapea kirjutas:

Piduritele lisa veel RBF660 või Castroli SRF õli.
Sõltuvalt rattast ka listi panna amordid, vedelamat esiotsa saab õli taseme tõstmise ja/või viskoosuse tõstmisega kompenseerida.

Kui palju spets piduriõli vs. tavalise DOT5.1 kasutamisel vahet tunda on kui auto24ringil sõita 1:30 (ja natuke alla) tempot? Hinnavahe on ca 10x liitri pealt (85 vs 7,5)
Ma olen arvestanud, et piduriõli vahetan iga 3-4 rajapäeva tagant.

RBF660 on kuivalt max 325°C vs DOT5.1 260°C. Teiseks viskoosus, DOT5.1 ja rbf´il väga vahet pole, kuid dot4 pealt üle minnes annab vedelam õli tunnetust juurde.

Samas kui pidurid kuumalt tunda ei anna, siis on hinna argument asjakohane, sest rbf ja srf on tõesti kallid.

PiltPilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”