Piduriketaste puurimine.
Re: Piduriketaste puurimine.
Minul kraadi pole, küll aga on hunnik pragulisi neljarattalise pidurikettaid pluss muud sarnastel asjaoludel purunenud kola (ok, tegelt viisin eelmine talv selle rämpsu kokkuostu ära), olen endiselt seisukohal et akudrell ei ole ajapuuduse puudumise olukorras sobiv viis neisse aukude puurimiseks Tootja puurib augud jaotuspea või muu sarnase riistapuu abil kõik ühe ringi peale, võrdsetele kaugustele ja kettaga risti, nii et koormus jaotub poltidele ühtlaselt (ja seda nii külmalt kui kuumalt). Käepäraste vahenditega susserdades tuleb üks auk natuke ühe ja teine auk teise lepiku poole kiivas, mis toob kaasa selle et näiteks kuuest poldist jäävad kandma ainult kaks.
Ja Honda pidurid hakkasid normaalselt tööle alles siis, kui olulisemad "tehase" ja "tänavasõiduks küll ja veel"-tüüpi pulgad ja lahendused olid kenasti prügikasti kõrvale tõstetud ja asendatud juppidega, mille projekteerimise protsessi ei ole kaasatud debiilikuid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.