Leegi toru värvi muutus?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Cool

Leegi toru värvi muutus?

Lugemata postitus Postitas Cool »

Tahaks teada et kas selline asi on tõsi, et kui süüde on vale siis leegi toru muudab oma värvust :?: :?: :?:


loodan et kirjutasin teema õigesse kohta :D
ning et seda juba kusagil olemas :D
Kasutaja avatar

BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Jah, tõsi see on. Süüde on hiline, siis osa bensiini põleb leegitorus ära, seega temperatuur tõuseb nii palju, et muudab kroomi värvust, tavaliselt siniseks-lillaks. Vähemalt minu arvates.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

See, et leegitoru värvi muudab on täiesti normaalne nähtus. Eriti titaantorude puhul...
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Teoorias on jah nii et kui süüde õige, siis siniseks ei lähe. Praktikas ... well, tean paari meest kes rusikaga vastu rinda taovad et nende leegikad värvi ei muuda ... ju siis nii ka on. Üldiselt on kõikidel läikivatel torudel lisaks veel 1 või 2 kihti sees mis päris ruttu tumelillaks muutuvad :-(.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big blue Light
Riding with a King!

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

siis muudab ka värvi kui rämedalt piitsa anda
maailm jookseb lõpu poole

Teema algataja
Cool

Lugemata postitus Postitas Cool »

no jah... ma ikka vajutan päris palju gaasi oma krossikaga :oops: :oops: :oops:
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Cool kirjutas:
no jah... ma ikka vajutan päris palju gaasi oma krossikaga :oops: :oops: :oops:
Sul siis nagu pedaalid või nii krossikal :P
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

rääkides teemasse..
algul oli selline jama et küünlad olid nagu valged.. siis sain miskid regullimis seibid ja tsikkel hakkas paremini tööle, kuid..
pärast seda kui alguses olid mõlemad leegitorud sinakas lillad, läks parempoolne leegitoru värvus normaalseks aga vasak jäi samaks lillaks ja seda siis pärast seda kui sai seal karpas nendele nõeladele need seibid alla pandud. mida nüüd edasi peaks tegema?? käivitub esimesest kickstarteri või tavalse startei paugust ja kulu on linnas ka 3.8-4 L kanti :roll:
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Mul punnal sama asi leegika toru sinine segu vale siis we? :)
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Alustaks sellest, et leegitorud on erinevast materjalist. Roostevabad leegikad lähevad peale esimest sõitu kenasti lillaks silindri lähedalt. Madalama kuumusega kohast jäävad kenaks kuldseks. Mingist valest süütest me siin ei räägi. Teatavasti süütehetke muutmisest pole kaasaegsel tsiklil üldse midagi rääkida.

Titaantorude puhul sama jutt. Teatavasti aga krõbuski kokkuhoiu mõttes ei pane tootjad mitte stockis titaani rataste peale. Kui, siis ainult tippmudelitele ja nendele, mille otstarve on juba algusest peale kõvem uhamine.

Tavalised "roostetavast" materjalist leegikad kipuvad olema kaalult rasked ja mitmekihilised. Siin sõltub juba otseselt leegika paksusest tema värvimuutmise omadused. Kui tegu kroomitud leegikatega, siis kipub samuti ikka kerge värvimuutus aset leidma. Erandiks on vaikselt töristajad, kes tõepoolest väljalaset väga kuumaks ei aja.

Kui rääkida üldse mingist "valest" ajastusest ja selle seotusest leegikate värvusega, siis pea ainuke, mille jällegi kaasaegsel rattal võib välja tuua on remondijärgne olukord, kus nukakett 1 hamba võrra valesti peale on saanud. Reeglina mootor sellest veel kokku ei jookse, kuid tunda on vähenenud võimsus, mingi vahelejätmine teatud pööretel ja krt teb mis anomaalia veel sõltuvalt mudelist. Sellisel puhul on täheldatud pimedas tühikäigul törtsuval tsiklil punaselt hõõguvaid leegikaid.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Cool

Lugemata postitus Postitas Cool »

tänan seelest oli suur abi!!! aga mis asi on see nuka kett :oops: :oops: :oops:

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Lähevad siniseks kõik olgu nad titaanist või kroomitud betoonist. Neil
meestel ainult kes rohkem peale keeravad on pikem osa lihtsalt sinakas lilla :) napalm@2xktm+2xtitan akra
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Hmmm huvitav on aga see, et leegikat on mul algusest rohekad ning sumpa backend ots on sinine :D vahepeal mingeid värvimuutusi ei toimu.

A asamas on nad mõne ajaga oma loomuliku värvi taastand...
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Cool kirjutas:
tänan seelest oli suur abi!!! aga mis asi on see nuka kett :oops: :oops: :oops:
Nukakett on see kett, mis mootoris klappe liigutavaid nukk võlle(i) ringi ajab.

Aaa.. krossikal ei ole sul sellist asja olemas...

Teema algataja
QNN

Lugemata postitus Postitas QNN »

Eelmisel rattal sain torud kenasti sini-lillaks kui 98 bensiini kasutasin...läksin siis vana hea 95 peale tagasi ja värvianomaalia nagu tõmbus tagasi. Päris ära ei kadunud, aga pisut tuhmus küll.

Teema algataja
Cool

Lugemata postitus Postitas Cool »

Aga mis siis mul krossikal klappe liigutab:?:

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Kui su krossikas on 2taktiline, siis klappe netu :shock: .
Aga kui 4t(ei usu eriti), siis nukkvõll

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Sinised leegikad on jah pisut inetud ja 98 bens aitab värvimisele kaasa jah juhul kui pole see oktaaniarv ette nähtud. Asi nimelt selles, et suurema oktaaniarvuga bens põleb aeglasemalt kui madala oktaaniga ja kütuse põlemine toimub siis kõvasti takka andes veel ka sumpsis. Just täna proovisin sõbra Virago sumpside värvimuutust eemaldada ja see isegi õnnestus. Aine, mis mind aitas on firma Kevamer-i USA-s toodetud OX AWAY vedel pasta. Loomulikult peab nühkides ikka vaeva ka nägema, aga lilla värv kaob. Purgi peal on seletus, et puhastab oksiidist ja jootmisel ja kuumutamisel tekkinud põlemisjäljed. Materjalid, mida puhastab on vask, pronks,alumiinium, roostevaba.
Poodidest selle firma tooteid ei leia, kuna toovad kohale ainult tellitud kaupa oma klientidele.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Teema algataja
Cool

Lugemata postitus Postitas Cool »

On küll 4-t 8)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”