Leegi toru värvi muutus?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Leegi toru värvi muutus?
Tahaks teada et kas selline asi on tõsi, et kui süüde on vale siis leegi toru muudab oma värvust

loodan et kirjutasin teema õigesse kohta
ning et seda juba kusagil olemas



loodan et kirjutasin teema õigesse kohta

ning et seda juba kusagil olemas

-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Teoorias on jah nii et kui süüde õige, siis siniseks ei lähe. Praktikas ... well, tean paari meest kes rusikaga vastu rinda taovad et nende leegikad värvi ei muuda ... ju siis nii ka on. Üldiselt on kõikidel läikivatel torudel lisaks veel 1 või 2 kihti sees mis päris ruttu tumelillaks muutuvad
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big blue Light

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big blue Light
Riding with a King!
rääkides teemasse..
algul oli selline jama et küünlad olid nagu valged.. siis sain miskid regullimis seibid ja tsikkel hakkas paremini tööle, kuid..
pärast seda kui alguses olid mõlemad leegitorud sinakas lillad, läks parempoolne leegitoru värvus normaalseks aga vasak jäi samaks lillaks ja seda siis pärast seda kui sai seal karpas nendele nõeladele need seibid alla pandud. mida nüüd edasi peaks tegema?? käivitub esimesest kickstarteri või tavalse startei paugust ja kulu on linnas ka 3.8-4 L kanti
algul oli selline jama et küünlad olid nagu valged.. siis sain miskid regullimis seibid ja tsikkel hakkas paremini tööle, kuid..
pärast seda kui alguses olid mõlemad leegitorud sinakas lillad, läks parempoolne leegitoru värvus normaalseks aga vasak jäi samaks lillaks ja seda siis pärast seda kui sai seal karpas nendele nõeladele need seibid alla pandud. mida nüüd edasi peaks tegema?? käivitub esimesest kickstarteri või tavalse startei paugust ja kulu on linnas ka 3.8-4 L kanti

Suzuki 650 K7
Mul punnal sama asi leegika toru sinine segu vale siis we? 

Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Alustaks sellest, et leegitorud on erinevast materjalist. Roostevabad leegikad lähevad peale esimest sõitu kenasti lillaks silindri lähedalt. Madalama kuumusega kohast jäävad kenaks kuldseks. Mingist valest süütest me siin ei räägi. Teatavasti süütehetke muutmisest pole kaasaegsel tsiklil üldse midagi rääkida.
Titaantorude puhul sama jutt. Teatavasti aga krõbuski kokkuhoiu mõttes ei pane tootjad mitte stockis titaani rataste peale. Kui, siis ainult tippmudelitele ja nendele, mille otstarve on juba algusest peale kõvem uhamine.
Tavalised "roostetavast" materjalist leegikad kipuvad olema kaalult rasked ja mitmekihilised. Siin sõltub juba otseselt leegika paksusest tema värvimuutmise omadused. Kui tegu kroomitud leegikatega, siis kipub samuti ikka kerge värvimuutus aset leidma. Erandiks on vaikselt töristajad, kes tõepoolest väljalaset väga kuumaks ei aja.
Kui rääkida üldse mingist "valest" ajastusest ja selle seotusest leegikate värvusega, siis pea ainuke, mille jällegi kaasaegsel rattal võib välja tuua on remondijärgne olukord, kus nukakett 1 hamba võrra valesti peale on saanud. Reeglina mootor sellest veel kokku ei jookse, kuid tunda on vähenenud võimsus, mingi vahelejätmine teatud pööretel ja krt teb mis anomaalia veel sõltuvalt mudelist. Sellisel puhul on täheldatud pimedas tühikäigul törtsuval tsiklil punaselt hõõguvaid leegikaid.
Titaantorude puhul sama jutt. Teatavasti aga krõbuski kokkuhoiu mõttes ei pane tootjad mitte stockis titaani rataste peale. Kui, siis ainult tippmudelitele ja nendele, mille otstarve on juba algusest peale kõvem uhamine.
Tavalised "roostetavast" materjalist leegikad kipuvad olema kaalult rasked ja mitmekihilised. Siin sõltub juba otseselt leegika paksusest tema värvimuutmise omadused. Kui tegu kroomitud leegikatega, siis kipub samuti ikka kerge värvimuutus aset leidma. Erandiks on vaikselt töristajad, kes tõepoolest väljalaset väga kuumaks ei aja.
Kui rääkida üldse mingist "valest" ajastusest ja selle seotusest leegikate värvusega, siis pea ainuke, mille jällegi kaasaegsel rattal võib välja tuua on remondijärgne olukord, kus nukakett 1 hamba võrra valesti peale on saanud. Reeglina mootor sellest veel kokku ei jookse, kuid tunda on vähenenud võimsus, mingi vahelejätmine teatud pööretel ja krt teb mis anomaalia veel sõltuvalt mudelist. Sellisel puhul on täheldatud pimedas tühikäigul törtsuval tsiklil punaselt hõõguvaid leegikaid.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Sinised leegikad on jah pisut inetud ja 98 bens aitab värvimisele kaasa jah juhul kui pole see oktaaniarv ette nähtud. Asi nimelt selles, et suurema oktaaniarvuga bens põleb aeglasemalt kui madala oktaaniga ja kütuse põlemine toimub siis kõvasti takka andes veel ka sumpsis. Just täna proovisin sõbra Virago sumpside värvimuutust eemaldada ja see isegi õnnestus. Aine, mis mind aitas on firma Kevamer-i USA-s toodetud OX AWAY vedel pasta. Loomulikult peab nühkides ikka vaeva ka nägema, aga lilla värv kaob. Purgi peal on seletus, et puhastab oksiidist ja jootmisel ja kuumutamisel tekkinud põlemisjäljed. Materjalid, mida puhastab on vask, pronks,alumiinium, roostevaba.
Poodidest selle firma tooteid ei leia, kuna toovad kohale ainult tellitud kaupa oma klientidele.
Sinised leegikad on jah pisut inetud ja 98 bens aitab värvimisele kaasa jah juhul kui pole see oktaaniarv ette nähtud. Asi nimelt selles, et suurema oktaaniarvuga bens põleb aeglasemalt kui madala oktaaniga ja kütuse põlemine toimub siis kõvasti takka andes veel ka sumpsis. Just täna proovisin sõbra Virago sumpside värvimuutust eemaldada ja see isegi õnnestus. Aine, mis mind aitas on firma Kevamer-i USA-s toodetud OX AWAY vedel pasta. Loomulikult peab nühkides ikka vaeva ka nägema, aga lilla värv kaob. Purgi peal on seletus, et puhastab oksiidist ja jootmisel ja kuumutamisel tekkinud põlemisjäljed. Materjalid, mida puhastab on vask, pronks,alumiinium, roostevaba.
Poodidest selle firma tooteid ei leia, kuna toovad kohale ainult tellitud kaupa oma klientidele.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.