VihurMoto Rahvaliiga 2017


kalleu
Postitusi: 483
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 75 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Jõudsime kuhu välja? Üks will arvab, et reeglid ongi rikkumiseks ja põhimõtteliselt oledki jobu kui ise ka vahepeal ei riku. Suurem osa arvab, et tänased reeglid on ok ja peaks jääma kuna muidu kaotab Rahvaliiga oma mõtte.

Willile infoks, et lifeatlean ei ole tõe monopol ja kõik ei ole kuld, mis ta kirjutab. Samasugune iseõppija nagu me kõik siin.
Rehvisoojendajate kogemus on mul päris isiklik, mitte kuskilt loetud. Soovitan proovida enne sel teemal sõna võtmist. Iga rehvi jaoks on oma temperatuur ja selleks on vaja seadistatavat soojendajat, muidu küpsetadki ära. Dunlop Sportsmart 2 Maxi tempi saad kuulata-vaadata otse Marko esitluses Dunlopi demopäeva videost siitsamast bikeri foorumist.

Azale rahustuseks, et Rahvaliigas on nõue, et varasemat EMF Rinka võistluslitsentsi ei tohi olla. See ei tähenda, et üldse varasemat rinka või võistluskogemust ei tohiks olla.
kiiremad sõidavad alla 1:30 täiesti tänavapillide ja -rehvidega ilma igasuguste soojendajateta ja on nii "Prisma labidaid" kui Ducati Monstereid. Minu lugupidamine Peetrile, kes 600-sega kaks esimest võistlust võitis. Tema rahulikku ja sujuvat sõidustiili on lust vaadata.

Lätlaste ja C-klassi teema tuli ka sel aastal korraks kui esimesed 1:20 hakkasid sõitma. Natuke huumorina oli üks kurjustajaid Ville, kelle poeg Janne sõitis C-klassis 125cc masinaga poodiumi tasemel :bsmile:

Minu jaoks pole küsimus kasutatav varustus või masin vaid sõidetav ringiaeg. Liiga suur kiiruste vahe on ohtlik. Päeva lõpuks tahaks kõik tervena koju saada.
Mul pole kahju kui aeglane rinkagondlis ja slikkidega sõitja alguses aeglasemas klassis alustab. Võib-olla ta ei julge/oska praegu kiiremini ja ei hakkagi kunagi kiiremini sõitma aga võistelda tahaks. Las ta siis võistleb. Rahakotid on niikuinii eri suurusega.

Täna võib tulla rahvaklassi sõitma ka BMW S1000RR või Yamu R1M-ga, mille elektroonilised abid osa tööd ära teevad. Seda oli näha nt. reedel kui MotoSurvivali koolitaja Andrus "Karujänes" Tischler oma uue gessuga (sama elektroonika kui S1000RR) miski 50:50 kruus/asfalt rehviga vihmasel rajal tegi ringiaegu, millele teised tavarehviga ligi ei saanud. Mees oskab sõita, selles pole kahtlust. Kahjuks ei saanud ta laupäevasele võistlusele jääda, muidu oleks poodium kindasti teistsugune olnud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”