Reklaamist, Biker.ee's
Re: Reklaamist, Biker.ee's
No tõe huvides siis võiks hekteseisu (viimase 6 kuu näitel kasvõi) panna, mis kulutused igakuiselt on ning kui palju senini reklaamist tilkunud on. Siis oleks nagu kaks poolt - põhjus ja tagajärg - suht selgelt välja toodud. Lihtsalt väljapressimine (no tegelt see delfilik relaamiblokeerija "reklaam" seda ju oli) on natsa vastukarva ja tekitab vastupidise efekti. Aga seda oli juba näha ka siin teemas, et trots on kiire kerkima
EDIT: Muidugi, kui selline läbipaistvus omanikeringi järgi sobib, võibolla on mingid nüansid, miks seoke värk avalik pole
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.