Koonerdamine või kokkuhoid?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
No see on selline.... nojah, vaidlus. Tegelikult sõltub lihtsalt, mida sa selle rattaga teed. Võidu sõidad või oled muidu raske gaasikäega, siis võiks jah ehk kriitilisi osi üle keskmise vaadata. Kui oled rahulik ja kogenud sõitja, siis kärab ka lihtsalt normaalse kvaliteediga kola. Mu ratta originaalrehvid maksid vähemalt 2 aasta eest 150.- (see oli soodushind, netist. Eestis koha peal 200.-). Tellisin, aga need ei jõudnud enne Itaalia-matka kohale, siis ostsin ette mingi 80 euro tuuris rehvi, taha sai aga üldse miski Mitase pool-enduuro rehv, maksis pealt 30 eurot. Veidi lärmab, ja vajas rohkem tasakaaluvihte, aga kannatab kruusa. Pidamine on selline keskpärane, kurvis alla keskmise..... samas 10 000 sõitnud ja sõidab veel. No paar korda on kurvis jõnksatanud, no ja siis? Kui tead, mis sul all on ja kiirusehull ei ole, siis toimib. Nagu sõitsime naisega 2013 originaalidega Alpidesse, nii sõitsime 2015 nende juustudega ka Itaaliasse. Ei saanud küll aru, et midagi probleemsem oleks. Kahekesi rattal + 3 kohvrit ja lisakott. Läbisime nii Austria Alpid kui ka Itaalias Stelvio ja mingid sama kõrged kurud veel (3 tk 1 päevaga). Just ei veninud, aga hullu ka ei pannud, jalaraua mahapanekuni pidasid küll, aga sellel rattal muidugi pole selle mahapanek raske koormaga ka eriline pingutus. Pigem andis tunda retro ratta terastoru-raami ebapiisav jäikus jõuga võetud kurvides. Kiiver.... Caberg kärab küll. Olnud ka mingi kallim junn, kui 2013 käisin, aga sellel tuli pikal sõidul soolikaid välja lasta, vastasel korral tappis peavalu: inimeste pead on erinevad, st olgu odavam, aga peaasi, et mugavam. Vaadake, kukkumine ei ole eesmärk omaette, ehkki sellega tuleb arvestada. Üldiselt, kunagi arvasin ka, et see on ajaküsimus. Tegelikult sõltub aga see, kas paned kolksu või ei, hoopis sellest, mis sul pea sees on ja kuidas sõidad. Et tüli ei tekiks, siis sportlike sõitjate juttu ma ei vaidlusta - kui ikka tuleb riskida, siis ikka juhtub. Kuluosade kulumisest - ma pole just virk ketti määrima, aga on kestnud 30 000. Järgmine aasta vahetan välja. Miski DID kärab küll. Ja panen lukuga keti, sest see ratas üle 200 sisse ei võta. Samal põhjusel ei osta "viimase peal" rehve. Klotsid... kui mõtlen, siis viimase 30 000 km jooksul ei tule meelde ühtki hädapidurdust... üks siiski, kusagil Austrias kiirteel jäin 140 peal sanga tukkuma, pagan ma ei suuda kiirteid sõita, seal tuleb alati metsik uni. Ees pidurdati ja kui naine tagant hakkas rusikaga makku laduma, siis küll pidurdasin hoolega, sest valus oli. Ja ta ütles mulle ka pahasti. Minu meelest lausa ropusti. Aga öelda tahan, et tavasõidus teevad keskmise klassi klotsid oma töö ära. Ja nagu kukkumine, nii ei ole ka millelegi otsasõit kohustuslikus nimekirjas. St pidage parajust, kokkuhoiu ja koonerdamise vahele jääb palju kõlblikku, samas üledimensioneerimine on minu meelest pigem naeruväärne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.