VihurMoto Rahvaliiga 2017


kalleu
Postitusi: 483
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 75 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Jagan oma mõtteid 2. etapist. Lahe on näha, kuidas kõik on teinud ringiajas 3-4 sek hüppe. Nii mitmedki sh mina on vahepeal käinud Marko juures koolitusel, väga soojalt soovitan. Meie klassi ainus naissõitja Annika kallutas kurvi sisse ja läbis kurve nii sujuvalt ja kindlalt, et jäingi tema taha sõitma kuni lõpuni :lol:
Enda võistlus läks nii ja naa. Põhieesmärk - terveks jääda - sai täidetud. Samas reedese treeningu 1:33,5 aegadele ei saanud ligidalegi. Reede õhtul kukkusin ja lõhkusin geneka kaane, slaider lõi täpselt kaitse pealt läbi. Ei ole hea mõte viimasel sessioonil veel kiiret ringi minna tegema. Masina puhastamisele ja parandamisele kulus pool ööd ja ennelõuna. Sõidu ajal olin väsinud ja kukkumishirmust tõenäoliselt väike kramp igas kurvis. Lisaks viskas masin mingil hetkel punased tuled põlema ja oli kahtlus, kas finišisse jõuan. Lõpu poole sain liikuma aga siis kui hakkasin eessõitjast möödumist plaanima tuli tagant liider ja juba näidati ruudulist lippu. Boksis kontrollisin masina üle, õnneks midagi ei lekkinud.

Rääkisin ka soojendajamehega ja proovisin end tema olukorda panna. Selgus, et tal ongi ainult see üks rajagondlis ratas ja ühed rehvid ja need on sellised, et ilma soojendajata tõesti pole midagi teha. Kuna natuke võistelda ikka tahaks ja samas aeg on rahvaliiga teises pooles (liiga aeglane c jaoks) siis Markoga kokkuleppel sõidab aga punkte ei saa.
Mõtlesin sellepeale natuke järele, kas ma alguses liiga "eestlast" ei pannud. Rahvaliigas on põhieesmärk fun ja olemasoleva tehnika kasutamine. Kui peaks ainult võistluseks uued rehvid ostma siis see ei ole päris see. Ise küll ei tahaks.
Tema võistlemine ei tee mind ega teisi aeglasemaks, pigem on tagapool konkurentsi juures. Ehk minu poolt on see teema ok ja lõpetatud.

Käiguvahetuse poolelt. Tõstan omal käigud ikkagi tagurpidi. Põhjuseks on, et kurvidest välja kiirendades ei saa hetkel normaalselt jalga hoova alla ja käiguvahetused jäävad hiljaks (masin ammu piirajas). Samuti käib varvas liiga palju vastu maad kurvis kui jalg on hoova all. Nüüd tuleb ainult ümber harjuda, et tekiks lihasmälu ja automaatselt toimuks.

Kindlasti on plaan enne viimast võistlust Audruse harjutama minna. Samas kurvide ja käiguvahetuse harjutamiseks sobib ka Aravete kardirada. See on lähemal ja natuke soodsam ka.

Näeme 9.09 :bsmile:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”