läheb kähku kuumaks

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

läheb kähku kuumaks

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

rolleriks gilera runner ja jama siuke et kui sõidad kildi ära umbes 60 kmi tunnis siis tuleb kärsa haisu umbes nagu sisse sõitmatal mootoril aga see roller on oma 15000 kmi ära sõitnud ja kui kiiremini sõidad siis on kohe armatuurilt näha kuidas soojus seier tõuseb ja kui hoo maha lased siis langeb tagasi...mida teha ???

sp no7

Lugemata postitus Postitas sp no7 »

kui on vesijahutus siis soovitan vesi yle, et oleks ikka vett sees ja see pääseks ilusti ilma takistusteta karpasse, ehk siis mingi voolik ei oleks krussis

miku

Lugemata postitus Postitas miku »

kus kohast kärsa haisu tuleb???ja kas õli on ja vaata et miskit sumpa wastus pole!!!

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

võib-olla on vähe tosooli.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

sp no7 kirjutas:
kui on vesijahutus siis soovitan vesi yle, et oleks ikka vett sees ja see pääseks ilusti ilma takistusteta karpasse, ehk siis mingi voolik ei oleks krussis
Vee kasutamine on sul tõesti hea :evil: soovitus :evil:

sp no7

Lugemata postitus Postitas sp no7 »

suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

sp no7 kirjutas:
suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna :twisted: Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.

vare271
Postitusi: 249
Liitunud: 30 Juul 2005, 20:36
Asukoht: Suure-Jaani/Aprilia Sr 50 Racing

Lugemata postitus Postitas vare271 »

kui jahutussüsteem on katlakivi täis siis mine kähku poodi ja osta galgonit, see hoiab masina töökorras

Teema algataja
RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

tosooli on just kontrollisin... ja kui käega katsuda siis on se silinder või mis iganes asi mille sisse see süüte küünal käib soojem kui soe päris kuuma kah ei ole ,õli peks olema vähemalt õli tuli ei põle...aga ennem kui tosooli panime siis oli vesi suht suure raua sisaldusega aga see vesi on umbes 4 aastat seal sees olnud ja ei ole midagi juhtund...siis kui tosooli panime siis ei saand kõike vett kätte...ja lõhn tuleb ikke mootori kandist..
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Silindri sisse käib küünal. Ja küünal läheb nii kuumaks ,et ei saa käes ka hoida.

Teema algataja
RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

mitte küünal vaid silinder...ma ei mälatagi täpselt et kui käima panid ja nats seista lasid käiva mootoriga siis vist läks isegi soojaks..
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

holma kirjutas:
sp no7 kirjutas:
suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna :twisted: Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa :D suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi. :)
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

RUNNER kirjutas:
mitte küünal vaid silinder...ma ei mälatagi täpselt et kui käima panid ja nats seista lasid käiva mootoriga siis vist läks isegi soojaks..
peab ju minema leigeks kui käib. Ja kui on temp näidik olemas siis suva.
Kasutaja avatar

rallypoiss
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rallypoiss »

kas see kärsakas tuleb pärast ntx päeva ESIMESE kilomeetri läbimisel,kui tuleb siis loomulik ju,mootori peabki soojaks laskma ennem kui söitma lähed vöi kui lähed kohe siis tuleks aeglaselt ja rahulikult söita.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

SFX kirjutas:
holma kirjutas:
sp no7 kirjutas:
suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna :twisted: Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa :D suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi. :)
Okei nüüd sinu kord ässata :D Seleta mulle ullikesele ära, et miks keedetud vesi tavalisest veest parem jahutussüsteemis on?

Lgp.teema postitaja, kui kõrgele see temperatuurinäidik sul tõuseb siis?
Lõppu täiesti või jääb ikka enne lõppu(punast) pidama?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

jah tahaks ka teada kui kõrgele seier tõuseb (kui see ültse on) kui andurite järgi kuumaks ei lähe siis ehk ei olegi kuumuse viga äkki sul tõesti kuskilt midagi mootori vastas mis hakkab sulades kärsakat andma ega keegi lambist ei oska midagi oletada sa pead ikka ise vaatama kust see kärsakas tuleb ja siis vaatama mis seda võib põhjustada

Teema algataja
RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

holma kirjutas:
SFX kirjutas:
holma kirjutas:
sp no7 kirjutas:
suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna :twisted: Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa :D suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi. :)
Okei nüüd sinu kord ässata :D Seleta mulle ullikesele ära, et miks keedetud vesi tavalisest veest parem jahutussüsteemis on?

kilomeetri peale pooleni ja kui kaheksa kümnepealt 20 peale lasin siis langes pea aegu alla tagasi...

Lgp.teema postitaja, kui kõrgele see temperatuurinäidik sul tõuseb siis?
Lõppu täiesti või jääb ikka enne lõppu(punast) pidama?
Kasutaja avatar

GP1
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Nov 2003, 18:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas GP1 »

Tosooli ja vee vahe see, et üks külmub alla 0C, teine alla -32C. See, kas keedetud või mitte, ei oma tähtsust.
Derbi-The RED power
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

GP1 kirjutas:
Tosooli ja vee vahe see, et üks külmub alla 0C, teine alla -32C. See, kas keedetud või mitte, ei oma tähtsust.
:wack: :wack: :wack:
Mudakoll

rollerist
Postitusi: 125
Liitunud: 25 Okt 2003, 10:20
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas rollerist »

kui tähele ei ole pannud siis tosool on õrnalt rasvane näpu vahel, ta hoiab jahutusvedeliku teed ka oksudeerumast ja rooste minemast, tavaline vesi sisaldab palju mustust ja lisandeid mis vee kuumaks minnes ladestuvad sinu masina jahutusvedelike teedesse ja radiaatorisse, selle tulemusena läheb süsteem umbe ja su rolleri jahutussüsteem ei oma piisavat potensiaali jahutamiseks ja su mootor kuumenebki üle

keegi ei käsi sul tosooli kasutamast kui ta nii vastumeelne sul kasutada on, aga vaevalt keegi teeb niisama produkti mis ei oleks kasulik ja vajalik
We ride together, we die together...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”