Parim matkaenduuro?
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
ranel kirjutas:Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Mis sa neis jalgadest maas hoiad??? jalad käivad jalatappidel tsikliga sõites muide. käbla käisid sa kah seepärast et jalad vales kohas olid mitte et maha ei ulatanud. valede sõiduvõtete juures võid isegi 183cm pikk olla a teine mees olenemata ligi paarikümne sentimeetri jagu lühemast kasvust saab näed ilusti hakkama. Korke oskab ilmselgelt paremini sõita järelikult või mis sa arvad?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Aga mis vahet . Mul S'iga ei ulata ka jalad maha. Aga selle eest R'i lisa kõrgus annab mulle läbivust juurde. Näiteks S mudeliga ma ei saa raudteed ületada kuna jääb põhjapeale kinni. Betoonist postid mis on risti teega pandud. Samamoodi nats jääb puudu.
Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Parim matkaenduuro?
KIBU kirjutas:Spoiler
ranel kirjutas:Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Mis sa neis jalgadest maas hoiad??? jalad käivad jalatappidel tsikliga sõites muide. käbla käisid sa kah seepärast et jalad vales kohas olid mitte et maha ei ulatanud. valede sõiduvõtete juures võid isegi 183cm pikk olla a teine mees olenemata ligi paarikümne sentimeetri jagu lühemast kasvust saab näed ilusti hakkama. Korke oskab ilmselgelt paremini sõita järelikult või mis sa arvad?
Ma arvan, et hetkel puusalt tulistad olukorra kohta, mille kohta midagi ei tea. Masina tõmbas vastu põhjakaitset vees kinni ja lomp oli oodatust hulga sügavam( jah, oleks võinud enne kontrollida). Nii ratas seisiski ja vajus küljele ära.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Parim matkaenduuro?
ranel kirjutas:Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Ma 185 cm ja african twinnil olid jalad ilusasti täistallaga maas ja minu mälu järgi polnud sadulgi kõige madalamas seades. 183cm mees peaks twini seljas ennast väga ok'lt tundma.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
ranel kirjutas:Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla D
Ma siis köhataks siin tagasihoidlikult. Pikkuseks mul 176. Enamus tsiklitel millega ma alates 2011 regulaarselt sõidan mõlema jalad täistallas maha ei ulatu. Tiger 800 näiteks võimaldab vaid ühe jala maha panna, teine jääb jalarauale. Soovides mõlemat jalga maha saada pean toetuma varvastele. Mind see küll sõitmast takistanud pole. Tsiklid, millega Korke sõidab (ja tema kõrval olen mina väga pikk mees) on isegi veel kõrgema sadulaga.
Olen tähele pannud, et niikaua, kui ratas on käe kõrval mõistlikult manööverdatav ei mängi tsikli suurus/sadula kõrgus väga rolli. Stressi tekitavaks läheb siis, kui käekõrval liigutamine on liigset tählepanu ja/või jõudu nõudev.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Ma olen 183 ja proovisõidul ulatusid jalad uuelt Twinilt ilusti igatpidi maha. Sadulaseadet ei tea. Aga kogupikkus ei määra alati jalgade pikkust
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
ranel kirjutas:KIBU kirjutas:ranel kirjutas:Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Mis sa neis jalgadest maas hoiad??? jalad käivad jalatappidel tsikliga sõites muide. käbla käisid sa kah seepärast et jalad vales kohas olid mitte et maha ei ulatanud. valede sõiduvõtete juures võid isegi 183cm pikk olla a teine mees olenemata ligi paarikümne sentimeetri jagu lühemast kasvust saab näed ilusti hakkama. Korke oskab ilmselgelt paremini sõita järelikult või mis sa arvad?
Ma arvan, et hetkel puusalt tulistad olukorra kohta, mille kohta midagi ei tea.
Masina tõmbas vastu põhjakaitset vees kinni ja lomp oli oodatust hulga sügavam( jah, oleks võinud enne kontrollida). Nii ratas seisiski ja vajus küljele ära.
kui sa nüüd aru ei saanud, siis sinu kukkumise üksikasjad antud juhul ei olnudki väga olulised. mõte oli läbi lillede öelda, et ära ilgu mehe kasvu üle kes teeb oma südikuse ja sõiduoskusega kasvu puudujäägi tasa ja sõidab asisemalt kui nii mõnigi näiteks 183cm pikkune mees. kohatu on naerda, et "Korke R pole sinu jaoks sa oled nii lühike, isegi mina näed käisin käbla kuigi ma olen palju pikem ja täistallad ulatavad maha". mõtle parem kas sina saaksid hakkama tsikliga mille sadulakõrgus oleks sinu kasvu arvestades ala 20cm tavalisest kõrgem?
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Parim matkaenduuro?
KIBU kirjutas:Spoiler
ranel kirjutas:KIBU kirjutas:ranel kirjutas:Ma mõtlesin just täpselt sama asja. Kui mai alguses lombist läbi sõites sai ka külg maha pandud, siis isegi mul, kes ma muidu panen täistallad maha, sopa sees jäi ka mul pikkuses puudu ning läks külg maha. Rääkimata siis nendest, kel asfalti pealgi jalad maha ei ulatu.
Põhjus miks ma ka twini peale ei mõtle, sest 183 cm pikkusel ei lähe tallad nii maha nagu võiks ja varvaste peal ei taha ka olla
Mis sa neis jalgadest maas hoiad??? jalad käivad jalatappidel tsikliga sõites muide. käbla käisid sa kah seepärast et jalad vales kohas olid mitte et maha ei ulatanud. valede sõiduvõtete juures võid isegi 183cm pikk olla a teine mees olenemata ligi paarikümne sentimeetri jagu lühemast kasvust saab näed ilusti hakkama. Korke oskab ilmselgelt paremini sõita järelikult või mis sa arvad?
Ma arvan, et hetkel puusalt tulistad olukorra kohta, mille kohta midagi ei tea.
Masina tõmbas vastu põhjakaitset vees kinni ja lomp oli oodatust hulga sügavam( jah, oleks võinud enne kontrollida). Nii ratas seisiski ja vajus küljele ära.
kui sa nüüd aru ei saanud, siis sinu kukkumise üksikasjad antud juhul ei olnudki väga olulised. mõte oli läbi lillede öelda, et ära ilgu mehe kasvu üle kes teeb oma südikuse ja sõiduoskusega kasvu puudujäägi tasa ja sõidab asisemalt kui nii mõnigi näiteks 183cm pikkune mees. kohatu on naerda, et "Korke R pole sinu jaoks sa oled nii lühike, isegi mina näed käisin käbla kuigi ma olen palju pikem ja täistallad ulatavad maha". mõtle parem kas sina saaksid hakkama tsikliga mille sadulakõrgus oleks sinu kasvu arvestades ala 20cm tavalisest kõrgem?
Seda ma ju kirjutasingi, et ei saaks hakkama, sp ka väiksem ratas ise lihtsalt hindan seda, et seistes ei pea otsima asendit, et ratas mingi külje peale ei vajuks. Sõitmise ajal muidugi suva. Ma rääkisin vanast twinist. Uuel saan jah kenasti täistallad maha. Samas võibolla on osa neid ka madalaid, sest ma olen mujalt ka kuulnud seda juttu, et vana twin kenasti saab tallad maha. Ise kahega proovinud ja no on kõrge ratas ikka.
Korke muidugi tubli mees, et müttab ja teeb.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Parim matkaenduuro?
KIBU kirjutas:Spoiler
042083 kirjutas:BMW 20170530_175819.jpg
Eile sai selle aasta esimene ring selle tsikliga tehtud ja mis seal salata, mõnus on sõita küll. Kannatab kallutada ja sõites tundub üllatavalt kerge.
Kohvritega täislastis on kindlasti vähe teisite, aga suvel plaan üks Norra trip teha ja eks siis saab juba täpsemalt teada.
Sõitsin ka natuke kruusa ja võtsin üsna ettevaatlikult, aga tundus, et allolevad Metzeler Tourance Nextid pidasid päris hästi arvestades, et välja näevad suht tänava rehvid.Igal juhul tänud nõuannet eest!
Äge pill! Touratechi tuulesuunaja näeb täitsa äge välja. kuidas see maanteekiirustel toimib? turbulentsi ei tekita? kohvritega täislastis on vaja vedrustus jäigemaks/jäigaks keerata siis on ka kohvritega puhas kuld. sõidumõnu huvides pane selline vidin külge http://gs-parts.de/navi.php?a=525&lang=eng , teeb gaasirutska käigu lühemaks ja tsikli käitumine läheb palju mõnusamaks.
Tourance Next saabki pm igalpool hakkama kuigi kruusal on võrdlemisi "ujuv" nendega. ise pidasin 2 jooksu neid kuid läksin TKC70 peale kuna kruusateed palju mõnusam lasta. eelmisel suvel Norras käies oli endalgi Next all ja soovitan soojalt. sealsetesse kurvidesse sobib väga hästi.
Nordkapp is käidud. Neljapäeva hommikul Kapellskäris ja täna juba Soome kaudu kodus tagasi.
Sai vähe teistsugune jaanik tehtud. Turbulents ikka on kui kellegi järgi sõita. Momendil klaas kõige üleval, aga võiks veel
tsipa kõrgem olla. Peab midagi ratsima.
Peab mingi cruise controlli peale aretama ja sadul võttis tagumiku ka kangeks. Üle 100 km korraga ei tahtnud lasta.
Ise ka nõrk muidugi. Esimesel päeval võttis turja ka kangeks. Enne sõitu olin see aasta ca 100km läbinud, nüüd kokku 3850.
Sakslastest kämpa naabritele ülesin, et 1150km päevas, siis nad arvasid, et crazy man.
Muidu tsikkel vinks vonks. Ainus hirm on, et kui peaks jala pealt maha kukkuma oleks kõvasti punnitamist
Re: Parim matkaenduuro?
042083 kirjutas:Peab mingi cruise controlli peale aretama ja sadul võttis tagumiku ka kangeks. Üle 100 km korraga ei tahtnud lasta.
Ise ka nõrk muidugi.
Oma ratta sain (samuti õlipea GSA), lasin istme kõige madalamasse positsiooni ja hakkasin Saksast tulema - no ikka täielik piin, andis suht kähku tunda. Peale 400km panin nii, et esimene ots on kõrgemas astmes ja tagumise jätsin madalamasse, toimib mureta siiani.
Cruise control on suur puudus jah, mul plaan tellida: SEE.
Ainus hirm on, et kui peaks jala pealt maha kukkuma oleks kõvasti punnitamist
Kusjuures pole hullu midagi, tühjana vähemalt. Arvsin ise ka, et hullem, aga reaalselt jääb silindri peale poolviltu pikutama - off-road koolitusel sai nii mõnigi kord külili puhkama pandud (väiksel kiirusel mõistagi) ja üksi uuesti püsti lükatud. Artur teeb sel suvel veel üritusi, tasub kindlasti minna, saad rattaga korralikult sinapeale. Koolitus ennekõike suurtele ratastele: manööverdamised, erinevatel pinnastel sõitmine, kruusatehnikad, pidurdamised jne. Otsi fesarist MotoMammut (Motokool), hetkeseisuga seal välja hõigatud: 15-16 July, 22-23 July, 29-30 July, 12-13 August, 19-20 August, 26-27 August
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
korke kirjutas:Aga mis vahet . Mul S'iga ei ulata ka jalad maha. Aga selle eest R'i lisa kõrgus annab mulle läbivust juurde. Näiteks S mudeliga ma ei saa raudteed ületada kuna jääb põhjapeale kinni. Betoonist postid mis on risti teega pandud. Samamoodi nats jääb puudu.
Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ega vahet ei olegi Sa lihtsalt tõid miinusena välja, et jalad ei lähe maha, R on loomulikult võimekam ratas ja jalgu saab siis ka ju maha panna, kui parasjagu tsikli otsas ei istu.
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
Piipz kirjutas:korke kirjutas:Aga mis vahet . Mul S'iga ei ulata ka jalad maha. Aga selle eest R'i lisa kõrgus annab mulle läbivust juurde. Näiteks S mudeliga ma ei saa raudteed ületada kuna jääb põhjapeale kinni. Betoonist postid mis on risti teega pandud. Samamoodi nats jääb puudu.
Piipz kirjutas:Irw, korke, kui sa R tahad, siis sellega lähevad sul jalad veel vähem maha ju
Ega vahet ei olegi
Sa lihtsalt tõid miinusena välja, et jalad ei lähe maha, R on loomulikult võimekam ratas ja jalgu saab siis ka ju maha panna, kui parasjagu tsikli otsas ei istu.
Siis saab need soovitud 60kg ka maha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.