Alarm kahepoolse sidega ?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
renxx9 kirjutas:kris. kirjutas:mart211 kirjutas:AGA minul on küll selline probleem, et signa läheb ise peale. Siis kui paned peale, võtad maha ilma vahepeal süüdet keeramata, siis läheb peale.
See ongi nii mõeldud - "auto arm" elik automaatne pealeminemise funktsioon vms. Peaks saama ka välja lülitada - RTFM.
Automaatne valve taaslülitus
Kui peale valvest maha võtmist ei lülitatud süüdet sisse 50 sekundi jooksul, läheb süsteem uuesti
valvesse.
Lubamiseks vajuta ja hoia 1 sek I ja seejärel vajuta I. LCD ekraanile kuvatakse
AUTOARM (vt. joon. 14). Keelamiseks on sama nupukombinatsioon.
See funktsioon millest mart211 kirjutas ei ole programmeeritav, sest see on tehase seade. Programmeerida saab "auto arm" funktsiooni mis paneb tsikli valvesse sõltumata sellest kas vahepeal on süüdet keeratud või mitte.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
red buell kirjutas:kris. kirjutas:mart211 kirjutas:AGA minul on küll selline probleem, et signa läheb ise peale. Siis kui paned peale, võtad maha ilma vahepeal süüdet keeramata, siis läheb peale.
See ongi nii mõeldud - "auto arm" elik automaatne pealeminemise funktsioon vms. Peaks saama ka välja lülitada - RTFM.
See funktsioon millest mart211 kirjutas ei ole programmeeritav, sest see on tehase seade. Programmeerida saab "auto arm" funktsiooni mis paneb tsikli valvesse sõltumata sellest kas vahepeal on süüdet keeratud või mitte.
Täpselt nii see on, selle auto arm'i saan peale ja maha võtta küll, kuid sellest pole midagi tolku, ilma süüdet keeramata läheb ikka valvesse.
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee. Need juhtmed võid vaid kuskile vahele panna, näiteks kütusepumba relee juhtotsa vahele mis tuleb süütelukust. SININE/PUNANE läheb kokku selle juhtmega mis tuleb süütelukust ja SININE läheb siis relee poole. Kui alarm rakendub, siis ta ühendab selle katkestatud ahela plokkis sees lahtija varas ei saa masinat käima panna!
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
[quote="ralf"][
Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee. quote]
Ehk siis kui ma jätan süütekatkesti juhtmed ühendamata, mille tagajärjel signa undab, kuid sõita saab, siis mu ratta elektrisüsteem põleb maha? Võin sulle aastase kogemuse najal rääkida, et ei usu mina, et midagi põleb. Need juhtmed ei mängi mitte mingit rolli, ainult süütekatkestamise võimalus on. Samas ma võin ju esitule ka katkestada nendega. Kui varas tuleb ja ratast varastab, hakkab signa undama, varas ikka mässab edasi ja sõidab minema, siis tuli ees ei põle ja pätt ei näe sõita
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Selle automaatse vallvesse lülitamisega on sedasi, et lihtsam variant: Piduriheebli alla tuleb 2 juhet- 1 neist on süütega tuleb positiivne toide, teine aga pirnidesse minev. Samas kui süüde on väljas, siis tulevale juhtmele tuleks diood vahele panna enne lülitit, siis ei tule süüte väljakeeramisel tekkivad negatiivset signaalid häirima. Nüüd alarmil on olemas ORANGE/VALGE juhe, mis tahab negatiivset signaali, Selle võib sinna tuleva juhtme peale nüüd ühendada, kuid dioodi ja lüliti vahele. Nüüd kui süüde on väljas ja vajutada piduriheeblit, siis jookseb läbi tagatule pirnide ju negatiivne signaal lülitist läbi ja signa juhe saab oma signaali sellest, et alarm valves olekus rakenduks (mõeldud on see juhe tegelikult ka luugilülitite jaoks), SAMAS kui alarmi valvest maha võttad ja ei viitsi kohe süüdet sisse panna, piisab vaid korra pidurilinki vajutada ja alarm enam peale ei lähe. Seda ORANGE/VALGET juhet pidevalt massi ei tohi ühendada. Juhul kui on tagumised pidurituled LED lahendusega, siis kujutan ette, et läbi sidurilingi on seda sama protseduuri ka võimalik lahendada, mõnel masinal võibolla isegi lihtsam kui minu seletus. Võimalusi on. Lihtne!
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
mart211 kirjutas:ralf kirjutas:Need on käivitustakistuse juhtmed. Kui sa oma ratta elektrisüsteemi maha ei taha põletada, siis endanägemuse kohaselt mitte mingil juhul ära tee.
Ehk siis kui ma jätan süütekatkesti juhtmed ühendamata, mille tagajärjel signa undab, kuid sõita saab, siis mu ratta elektrisüsteem põleb maha? Võin sulle aastase kogemuse najal rääkida, et ei usu mina, et midagi põleb. Need juhtmed ei mängi mitte mingit rolli, ainult süütekatkestamise võimalus on. Samas ma võin ju esitule ka katkestada nendega. Kui varas tuleb ja ratast varastab, hakkab signa undama, varas ikka mässab edasi ja sõidab minema, siis tuli ees ei põle ja pätt ei näe sõita
![]()
Eih, sa ei loe ju poolt teksti läbi kulla mees! Jutt oli mõeldud ju selle teksti peale
Kui ma õigesti aru saan siis mingit lisareleed osta pole vaja, lihtsalt sinine tuleb massi?? ühendada ja sini/punane tuleb süüteluku + klemmile ühendada?
Loogiliselt kui 1 ots ühendada massi ja teine läbi N/C (normaalselt suletud) klemmi süüteluku pluss otsa peale panna, siis tulemuseks on hinge kinni hoidmine et kaitse kiiresti ja valutult läbi põleb. See "maha põlemine" oli lihtsalt ilustreeritult
Said nüüd aru?
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Aru saadav. Kusjuures siduri heebli alla on paljudel masinatel see O/V juhe mõtekam ikkagi panna, sest seal ongi süsteem negaiivse juhtimisega, kuid siis tuleb signaal võtta peale siduriheebli lülitit. Ja kui sama juhtme alla paigaldatakse ka sadula lülitus, siis võiks enne siduri lülitusega ühendamist sinna diood vahele paigaldada, et sadula mahavõtmine enamus masinatel käivitamist ei lubaks (mõeldud siis nende masinate pale, mis siduriheebli vajutamisel alles käiviutvad). Huhh, huvitav, kas keegi aru ka sai!?
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
ralf kirjutas:Aru saadav. Kusjuures siduri heebli alla on paljudel masinatel see O/V juhe mõtekam ikkagi panna, sest seal ongi süsteem negaiivse juhtimisega, kuid siis tuleb signaal võtta peale siduriheebli lülitit. Ja kui sama juhtme alla paigaldatakse ka sadula lülitus, siis võiks enne siduri lülitusega ühendamist sinna diood vahele paigaldada, et sadula mahavõtmine enamus masinatel käivitamist ei lubaks (mõeldud siis nende masinate pale, mis siduriheebli vajutamisel alles käiviutvad). Huhh, huvitav, kas keegi aru ka sai!?
Peaaegu sain aru, kuid miks seda dioodi vaja vahele panna on?
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
muidu juhtub see et masin käivitub ka sidurit lahutamata, kuna siduriheebli lülitis on mass katkestatud lahutamata asendis, ilma dioodita saab ta massi läbi sadula. nii vist.
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Liiga keeruline teema on see. Nädalavahetusel lähen garaaši vaatan, kuhu mul need juhtmed jooksevad ja siis peaks mingid korrektuurid tegema, et signa peale ei läheks.
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
rattaletõmmatud kirjutas:muidu juhtub see et masin käivitub ka sidurit lahutamata, kuna siduriheebli lülitis on mass katkestatud lahutamata asendis, ilma dioodita saab ta massi läbi sadula. nii vist.
Täiesti õige vastus poolenisti, mitte läbi sadula ei saa massi, vaid siis saab sadula lülitist massi, kui sadul lahti võetud on juhul, kui on paigaldatud sadula või kohvri lüliti! Samas kui ei ole sadulalülitit, siis ühenda see O/V juhe otse sinna siduri heeblist tuleva juhtme peale ja edasi on lihtsalt kui oled signa maha võtnud, siis vajuta korraks sidurit ja rohkem ta enam peale ei lähe. Lihtne ju!
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Mina teen nii ,et igal juhul teepeale ei jääks, ehk siis SINISE/PUNASE ja SINISE jätan ühendamata ja isoleerin ära. Nagunii tuleb liskas mehaaniline kettlukk osta. seega on ainult kallutusanduri ja põrutusandusi töö oluline
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
vahepeal tuli teiste masinaid remontida, polnud aega alarmiga mässata aga täna tahaks ära lõpetada. Uurisin oma tsikli el. skeemi. 2 süütejuhet tuleb süütelukku. 1 juhe läheb otse ajusse, teine hargneb ja läheb pingeregulaatorisse. Kui mu skännitud skeemi vaadata siis peaksin selle kollase juhtme halliga kokku jootma lihtsalt, et kui süüde sees siis tuleb alles vool peale. Ma liiga ettevaatlik, sellepärast 100 korda küsin. Ei taha mõeldagi kui ma aju maha põletan, palju ma ennast vannun...suve aeg ju!
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
- Tsikkel: Yamaha r6
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Terv. Tahaks secure 2 way moto alarmil põrutus anduri tundlikust seadistada, aga manuali järgi ei pääse löögile. Hoia 1sec lll all siis vajuta l ja siis kohe 2x lll kas olen õigel teel? Mis moodi neid nuppe vajutama peab? Maru tundlik on, kuigi astmes 8. Korra sain seadistada ka, panin esimese põksu suht tugevalt ja järgmise veel tugevamalt. Kõik oli timm, aga kui neid astmeid valmima hakkasin näitas 00 koguaeg ja 1-8 valida ei saanudki. Üle 2 tunni klõpsinud juba
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
Kristjan85 kirjutas:Terv. Tahaks secure 2 way moto alarmil põrutus anduri tundlikust seadistada, aga manuali järgi ei pääse löögile. Hoia 1sec lll all siis vajuta l ja siis kohe 2x lll kas olen õigel teel? Mis moodi neid nuppe vajutama peab? Maru tundlik on, kuigi astmes 8. Korra sain seadistada ka, panin esimese põksu suht tugevalt ja järgmise veel tugevamalt. Kõik oli timm, aga kui neid astmeid valmima hakkasin näitas 00 koguaeg ja 1-8 valida ei saanudki. Üle 2 tunni klõpsinud juba
Helista mulle homme, seletan kuidas kõige lihtsam on regullida.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
JOU JOU JOU
Rääkige mulle, mis alarmi soovitate panna? Mul vana ratas, aga ta mulle siiski väga kallis, et tahaks valve alla saada. Väljamaal imelikus kohas asuvas majutuses ööbides on ka julgem tunne.
Ühesõnaga tahaks 2-poolse sidega alarmi. Variante on mitmeid. Steelmate 986, spy 5000, beret. Kindlasti veel neid firmasid. On mingit vahet või millist soovitate?
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Alarm kahepoolse sidega ?
sinilind123 kirjutas:JOU JOU JOU
Rääkige mulle, mis alarmi soovitate panna? Mul vana ratas, aga ta mulle siiski väga kallis, et tahaks valve alla saada. Väljamaal imelikus kohas asuvas majutuses ööbides on ka julgem tunne.
Ühesõnaga tahaks 2-poolse sidega alarmi. Variante on mitmeid. Steelmate 986, spy 5000, beret. Kindlasti veel neid firmasid. On mingit vahet või millist soovitate?
Beebimonitor istme alla ja kui mootor käima läheb või muud kahtlast sagimist tulema hakkab, siis hakkab teine sul kohe voodi kõrval plärisema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.