Rattasoovitused esimeseks ostuks?
-
- Postitusi: 453
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 103 korda
Re: Rattasoovitused esimeseks ostuks?
Ei ole sellist asja nagu "rataste puhul", väga erinevaid rattaid on. R4 vedelikjahutusega mootorid on nagu autol, käivad 100000 ja rohkem. Õhkjahutusega V2/R2 on lihtsam läbi kulutada. Õigeid läbisõite näed politsei tsiklite oksjonitel (nt Soomes), BMW jms asjad on tavaliselt sõitnud 150000km ja kuna nad olid enne müüki teenistuses, siis mootor ei ole kaugeltki otsas omadega. Teine variant, esinduse ajalooga sõidukid, seal samuti näed numbreid nagu 60000 jne. Üle 10 aasta vanad teistest riikidest toodud tsiklid on kõik müügis oma 10-20k "spidomeetri näitudega" (mis on eriti debiilne arvestades seda, et spidomeeter peaks ikka näitama sõiduki kiirust), ise võid arvata, palju nad tegelikult sõitnud on ja millist hooldust saanud.
Kui esimene omanik keevitas 50000 ära ja Itaalia müügiplats keeras odoka 15000 peale, Eestisse tooja omakorda keeras sealt 7500 peale, siis on ka kogu edasine läbisõidu kohane hooldus nõuetekohaselt tegemata.
EDIT: Teiseks pead arvestama sellega, et erinevad mootorid vajavad erinevat hooldust, seda saad vaadata kui otsid välja rataste kasutusjuhendid. Näiteks Ducati Monster (aka Ducati Maintenance Nightmare) tahab iga natukese aja tagant saada klappide reguleerimist (DESMO SERVICE), hammasrihmade vahetust jne. Teine äärmus on keskelt pooleks lõigatud ja tsikli peale pandud Honda Jazzi mootor, millel vahetatakse ainult õli ja küünlaid ja sõidetakse, kuni bensiinipump sumpsist paistma hakkab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.