Kuhu sellel suvel matkate?
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kuhu sellel suvel matkate?
Spoiler
Multi kirjutas:Loadära kirjutas:Ahoi,
endal paari päeva pärast jälle Kreeka poole asja, plaaniks siis modra tagasi Milanosse nihutada. Sedapuhku läheks siis Aadria mere idakallast pidi ülespoole tagasi ja üritaks Jugoslaavia võimalikult läbi pendeldada, aega selleks oma 10 päeva...või tegelikult pigem 8-9, sest üks-kaks päeva võiks Ateenas ka lõpuks kulutada, senini kaks korda sinna sattudes mõlemal korral lihtsalt õhtul risti läbi kogu linna Glyfadasse kihutanud
...no ja lisaks seekord veel kreeklase kodugarages enivei väike seltsielu ja õlu plaanis, seda siis Banditi keti vahetamise ja tagapidruri tuuningu saatelAga konkreetne küsimus oli siiski ka, kui juba jutuots lahti tehtud: kuskil motoblogis või reisijutus jäi (mitte väga ammu!) silma, et emba-kumba pidi, kas Kosovost-Serbiasse või siis Serbiast-Kosovosse polnud väga mõistlik liikuda, sest võivad lausa mitte riiki lubada, kui "kalliste naabrite" tempel juba passist vastu vaatab!?
Kas keegi kinnitab või lükkab ümber sellise väite.. ons täna ka see asi nii hull seal? Või oskab keegi lingi ulatada, kus ma seda lugesin, sest seal reisijutus oli vist veel üsna huvitavat lugemist selle kandi kohta.Ning muidugi teretulnud ka igasugu lahedad vihjed, kui juba käinutel miskit meenub, ennekõike võib-olla mõni ägedam pikemalt kulgev kurviline mototee (pigem siis suuremale/raskemale Banditi laadsele rattale sobiv)...või lihtsalt laheda vaatega/loodusaunis koht, kus äkki õnnestuks madalat profiili hoides ka näiteks nn. "poolsalaja" telkida vms.
Mina tiirutasin eelmisel suvel sealkandis ja võib-olla ongi see minu reisikiri, millele viitad (https://reinholdjasemud.wordpress.com/2 ... -avastama/).
Ise küll katsetama ei läinud, aga see peaks nii olema jah, et Kosovo templiga enam Serbiasse ei lasta, sest nende seisukoha järgi oled sa piiri rikkudes Serbia territooriumile sisenenud (kuna nad Kosovo iseseisvust ei tunnusta). Serbiast Kosovosse minek peaks vist võimalik olema küll.
Kas täna on ikka veel asi nii hull? Jah- siin on üks uudisnupp selle aasta jaanuarist: http://www.bbc.com/news/world-europe-38630152Rääkides ägedatest ja kurvilistest mototeedest, siis julgen kindlasti soovitada Kosovost Peje linna kaudu Montenegrosse Rožaje'sse sõita. Sealne piiriületus oli küll päris meeldejääv. Olen kuulnud, et Põhja-Albaania pidi väga ilusa loodusega olema, aga kahjuks sinna ise ei jõudnud. Kunagi tahaks tagasi minna ja toda piirkonda ka uurida. Montenegro on aga tervenisti üks väikeste kurviliste teede rägastik.
Tänud, see on jah see jutt, mida mõtlesin, ning mis kindlasti plaanis veelkord läbi lugeda ennem teele asumist!
Albaaniast nii palju, et seal eelmine sügis isegi käisin ja sai pisut risti-põiki kolatud ka (2-3pv), aga kangesti oleks sinna kodarvelgedega ratast soovinud Banditi asemel! Siin lihtsalt üks näide, väidetavalt "riikliku tähtsusega tee" SH74 Berat-Kelcyre vms:
jne...ehk et valuvelg või tavarehv on seal ikka päris reaalne puru sõita ja üks sõber ütles väga tabavalt, et seal ilmselt siis oleks ainult vankriratast asemele pakkuda, et tsivilisatsiooni tagasi jõuda! (kunagi muidugi ka täitsa puidust vankriratast näinud sõitva modra all, aga see oli siiski mingi kalameest IZHi külgvankri all ja sootuks kuskil Arzamasi linna külje all Venemaa avarustes ning eelmise aastatuhande lõpupoole veel, kui fotokat kahjuks polnud kohe haarata : )
Praegu veel meenub ( ühtlasi hoiatuseks tulevastele Albaania plaaneerijatele), et üleüldse olid ka asfaldiga kaetud teed sealmaal ikka täis üllatusi, sest isegi kuivaga olid kohati ikka sigalibedad!! Bandit, mis pole ju teab mis ulmepüss, ning täiesti tutika Pirelli Angel GTga, tõmbas nii mõnelgi korral isegi kolmandale või lausa neljandale alla vahetades sussi all ikka totaalselt ringi, kui kuskil kurviteedel, eriti veel vastamäge, hakkasin mõnest tiguliikurist mööda kiirendama. Paaril korral tegi ikka päris ärevaks, kui vastu tuleva suuna vööndit täitis ka siis mingi kurvi tagant väljunud metsa või inimveo jurakas ja üritasid oma saba liputava suusaga ikka õigel ajal õigesse ritta tagasi jõuda. Ning paar korda üllatas kiirtee mingi silla vms üleminekuga- õhtuhämaruses, korra ka kohaliku auto tuules 140-150 vms sõites, siis oli lausa selline jätkukoht suudetud teha, et viskas pärapoole korraks sadulast lahti ikka! Hoiatavaid märke loomulikult ei ühtegi...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.